Moderní technologie ve franšíze
Jak se v současnosti značce Maxeco na tuzemském trhu daří?
Již několik let po sobě se nám daří růst, co se počtu zákazníků a výnosů týká. Je to dáno zejména konzistentním centrálním marketingem, který neustále vylepšujeme a posilujeme. Dále se víc zaměřujeme na spolupráci s technologickými partnery, jejichž řešení ještě zlepší komfort bydlení našich zákazníků. Jedná se například o chytrou domácnost, různé izolační materiály nebo fotovoltaiku. Také nám roste počet zakázek vlivem současné situace. Lidé méně cestují a více se zaměřují na zdokonalování vlastního bydlení a investují do rekonstrukcí chalup.
Jaký vidíte zájem mezi potenciálními franšízanty o vaše licence?
Zájem vidíme poměrně velký. Našim partnerům můžeme nabídnout rychlou návratnost investice do našeho systému právě díky efektivnímu centrálnímu marketingu, což je velmi motivující. Dále roste povědomí o velkém tržním potenciálu topných fólií, který je dán nespornými výhodami v komfortu bydlení a úsporností provozu. A pak se také setkáváme s tím, že řada firem v oboru stavebnictví, topenářství nebo elektro přišla o zakázky a hledají nové zdroje příjmů.
Odkud, z jakých oborů se převážně rekrutují franšízanti Maxeco?
Nejvíce zájemců máme z řad stavebních, topenářských nebo elektromontážních firem a dále mezi obchodníky v různých oborech. Z našich dosavadních zkušeností víme, že největší šanci na úspěch mají lidé, kteří mají zkušenosti s vedením elektromontážní nebo topenářské firmy. Tito lidé jsou pro nás aktuálně nejzajímavější, nejsnáze se zorientují v technologii a zároveň mají zkušenosti s obchodem, umí aktivně shánět zakázky.
Na začátku spolupráce projde každý franšízant kompletním školením. Co všechno se v jeho rámci naučí?
Každému franšízantovi poskytneme důkladné školení o partnerském systému, jeho fungování, logistice, obchodních podmínkách, cenotvorbě, legislativě. Další část je věnovaná technologii sálání a ekonomice vytápění, projektování a prodeji topných systémů. Od našich franšízantů chceme, aby měli zvládnuté obchodní dovednosti – komunikaci se zákazníkem, vedení obchodních jednání, zvládání námitek atd.
Jaké máte plány ohledně další expanze na tuzemském trhu?
Naším cílem je mít zastoupení v každém kraji v České republice. Loni jsme měli zastoupení ve 4 krajích, letos už je to krajů 9 a naším cílem je pokrýt zbývajících 5 do konce příštího roku. Prioritou je pro nás aktuálně Středočeský a Plzeňský kraj. U Středočeského kraje uvažujeme s ohledem na velikost území o jeho rozdělení, chceme zjednodušit obslužnost klientů a minimalizovat časové, logistické a ekonomické ztráty.
PŘEČTI ČLÁNKY
Výrobce oken VPO Protivanov nabízí svým partnerům zásadní konkurenční výhodu. 30 let na trhu se zapsalo do povědomí zákazníků.
Na náš trh právě vstupují značkové prodejny profesionálního i hobby nářadí s promyšleným systémem služeb. Podaří se ukrajinské franšíze stejný úspěch jako doma?
Nejprve Tomáš Tuček prorazil na trhu s bazény a exteriérovými doplňky Albixon. Nyní cílí na interiéry a otevřel franšízovou prodejnu Solodoor. Jak se mu daří tyto obory spojovat?
Stavební společnost Easy Homes působí na trhu 10 let. Aktuálně hledá partnery, kteří by zajistili realizaci zakázek v některých regionech.
„Zaškolení a předání know-how ze strany Lomaxu zabere pouze pár týdnů. Franšízant tak může začít brzy vydělávat," říká Miloslav Kopeček, obchodní ředitel B2B sítě Lomax.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Nostalgie za socialistickou érou lidi baví nejen v kinematografii a designu, ale také v jídle a pití. Jak z toho udělat úspěšný franšízový model objevilo polské Ministerstvo sledě a vodky.
Doručovací služby zažívají boom a jejich objem ještě několik let poroste. Právě s tím počítá franšízová síť doručovacích služeb Prorozvoz.
Populární na fóru
Nový tip na podnikání
Dánská značka nábytku pro děti Flexa míří do Česka. Chce vybudovat síť prostřednictvím franšízantů. Co myslíte, jak se jí povede v přímém souboji s...
Mezera na trhu?
p.Plesník můžete mi zavolat či napsat,potřeboval bych poradit.děkuji 602369757
Kde je mezera na trhu?
Pokud je tento systém na cestě zlepšit podmínky k podnikání v České rebublice, tak jim jen tleskám. jen vezměte v potaz, že malé firmy mají malé tj. nízké finanční...
Kde je mezera na trhu?
Komentář