aktuality

z domova | 02.05.2018

Učení jako zábava i podnikání

Jazyková škola Empire nabízí licenci na inovativní výuku jazyků Direct Method for English. Po celé zemi má 50 franšíz.

z domova | 30.04.2018

Snídaně šampionů a hra o čas

Snídaně jsou pro fast-foody novou výzvou. Po McDonald’s a Subway je nabízejí i další franšízové značky jako KFC, Bageterie Boulevard či Ugo.

rozhovor týdne | 30.04.2018

Franšízant musí být hlavně pracovitý

V síti výživových poraden Svět zdraví přibývá poboček, které otevírají naši stávající franšízanti, stejně jako se hlásí zájemci o licenci i z řad klientů, říká její zakladatel Josef Hůla.

z domova | 27.04.2018

Roztomilý, zábavný, trendy

Koncept obchodů s designovými interiérovými doplňky Kioda nabízí to nejlepší z korejského online maloobchodu. Franšízanty hledá i v ČR.

z domova | 26.04.2018

Kdo se utká o Franšízu roku?

Síť výživových poraden Naturhouse bude letos bojovat o hlasy veřejnosti se Sklizeno či TAB Board. Přihlásit koncept lze do konce dubna.

ze světa | 25.04.2018

Franšízová bitva o černochy

Kavárny Starbucks vyškolí zaměstnance k rasové toleranci po skandálu s vyhozenými hosty. Na kauze může vydělat McDonald’s.

z domova | 24.04.2018

Mnoho výhod za málo peněz

Polská franšíza s dětským textilem Coccodrillo se neustále rozrůstá i v ČR, kde hledá franšízanty ve městech s 25 tisíci obyvatel.

rozhovor týdne | 23.04.2018

Naše franšízy jsou založené na důvěře

Pomáháme podnikatelům uskutečnit jejich vize, a sdílet zkušenosti s kolegy, říká spolumajitel odnože mezinárodní franšízové sítě TAB Board Šimon Mastný.

z domova | 23.04.2018

Podnikatelé a dětské sny

Ve franšízingu se dařívá sítím se sociálním zaměřením. Kromě péče o seniory je stále na vzestupu i byznys, který cílí na ty nejmenší.

z domova | 20.04.2018

Tabák a tisk, Traficonu zisk

Česká maloobchodní síť prodejen s tabákem a tiskovinami má 150 kmenových prodejen. Každý rok chce přidávat až 15 nových trafik.

z domova | 19.04.2018

TulecTrend chce šít Evropě

Tuzemská franšízová značka původní dětské konfekce se po 25 letech zkušeností chystá vstoupit na rumunský trh.

z domova | 18.04.2018

Byznys, který kvete v létě

Za dveřmi je letní sezona, která přeje konceptům se zmrzlinou i jinému venkovnímu prodeji. Na vedrech vydělávají i pivnice.

ze světa | 17.04.2018

Láska a péče jako know-how

Švédská značka Husse je evropským lídrem v prodeji krmiva pro domácí zvířata. I letos se probojovala mezi nejlepší franšízy světa.

rozhovor týdne | 16.04.2018

Za růst vděčíme franšízingu

Nyní máme téměř 20 obchodů v ČR, na Ukrajině a v Bělorusku. Letos chceme otevřít 12 nových franšíz, říká majitel polské značky dětského oblečení 5.10.15. Marek Czupryna.

ze světa | 16.04.2018

3 cesty k velké budoucnosti

Tradiční model franšízové spolupráce k úspěchu již většinou nestačí. V čem se liší rostoucí obchodní sítě od těch neúspěšných?

ze světa | 13.04.2018

Subway vítězí u spotřebitelů

Podle pravidelného průzkumu mají zákazníci nejlepší zkušenosti se značkou Subway. Uspěl i celý fast-foodový průmysl.

z domova | 12.04.2018

Byznys s teplem domova

Franšízová značka Maxeco využívá boom stavebnictví po celé zemi. Nové partnery hledá nyní především ve Středočeském kraji.

ze světa | 10.04.2018

Do Madridu za novinkami

Na konci dubna se ve Španělsku koná výroční franšízový veletrh Expofraquicia. Představí ekonomické hotely i ekologické supermarkety.

z domova | 09.04.2018

CrossCafe nabírá tempo

Český koncept kaváren slaví úspěch, ani po 10 letech ho neopouští nadšení. V březnu otevřel 23. kavárnu, franšízy má v 9 městech.

rozhovor týdne | 09.04.2018

Naší výhodou je, že finance řeší každý

Franšízová síť Partners market oslavila 6 let, obrat poboček meziročně stoupl o takřka 40 %. Máme stále potenciál růstu, říká spolumajitel a ředitel Partners Petr Borkovec.

1
3
4
5
další  
posledni