Dietetická centra NATURHOUSE pomohla více než 4.000.000 lidí získat a udržet si optimální váhu.
pondělí
19.09.2011
Dietetická centra NATURHOUSE stále častěji vznikají i v malých městech. Jsou výhradně provozována franchisanty.
 

Dietetická centra NATURHOUSE, která poskytují poradenství ve výživě zdarma, působí bez mála tři roky v Česku a na Slovensku. Za tuto dobu byla vybudována síť o 40 pobočkách. Nyní je franchisový koncept rozvíjen dvěma směry. Prvním z nich je otevírání poboček v nákupních centrech velkých měst a druhou strategií je expanze do středně velkých a menších měst v regionech.

Malá města na vzestupu

Právě v menších městech s 20.000 a více obyvateli jako je například Jindřichův Hradec, Uherské Hradiště nebo Beroun si dietetická centra rychle získala stálou klientelu. Tuto skutečnost si Gonda vysvětluje tím, že místní podnikatel – franchisant – zná nejlépe danou lokalitu, disponuje kontakty a má chuť podnikat. „Je nutné přihlédnout ke skutečnosti, že zejména v menších městech funguje princip doporučení, kdy si lidé mezi sebou řeknou, co je kde nového a za kolik,“ vysvětluje jejich rychlý nárůst Jan Gonda, master franchisant pro ČR a SR.

Dietolog jako majitel pobočky

Jak Gonda dále zmínil, valná většina franchisantů v menších městech podniká a současně plní roli dietologů. V rámci konceptu jsou průběžně školeni nejen v oblasti byznysu, ale také v dietetice. Výjimkou není ani to, že majitel pobočku zprovozní, získá si klientelu a poté otevře další centrum, jak uvádí: „Někteří naši partneři provozují více jak jedno centrum. Jedna naše franchisantka na severní Moravě bude otvírat svoji 4. pobočku a v hledáčku má další.“

50 poboček do konce roku

Do konce tohoto roku chystá firma zprovoznění dalších minimálně 10 dietetických center, čímž završí první třetinu z nastaveného plánu. Předpokladem je, že na území Česka a Slovenska nalezne uplatnění až 150 poboček. Jak Jan Gonda upozorňuje, na jaře příštího roku mají v plánu otevřít dalších 25 center.