Pizza místo perníku
Po první franchisové provozovně, která byla otevřena před rokem v Hradci Králové, zamířil český koncept Forty´s Pizza do sousedního města – Pardubic. „Franchisant v Pardubicích se nám přihlásil sám na doporučení od našeho prvního partnera v Hradci Králové. Jsme rádi, že se dobré zkušenosti s naším franchisovým konceptem takto zúročují,“ vysvětluje Jakub Šlezar, jednatel společnosti Forty´s Pizza, s.r.o., která značku Forty´s Pizza provozuje.
Příběh konceptu
Forty´s Pizza je ryze český koncept, který vznikl v roce 2005 v Olomouci. Svoji činnost zahájil jako rozvážková služba, poté zamířil do centra města a otevřel kamennou pobočku, v níž nadále poskytuje rozvoj pizzy a také odnos s sebou. V průběhu tří let bylo zprovozněno pět firemních poboček v Prostějově, Brně, Přerově a dvě v Ostravě. V roce 2010 byl do konceptu implementován franchising a na jeho základě značka expandovala do Hradce Králové.
Až 15 franchisových provozoven
Dle slov jednatele je cílem konceptu poskytnout zkušenosti formou franchisy dalším zájemcům a stát se jedničkou v rozvozu pizzy v Česku. „Předpokládáme, že do konce tohoto roku zprovozníme ještě jednu pobočku na principu franchisingu. Dle našeho plánu, by do konce roku 2014 mělo fungovat 15 franchisových provozoven,“ dodává jednatel. Ke konceptu se mohou připojit, jak nově vznikající, tak již zavedené provozovny.
Zobrazit v katalogu franšíz
PŘEČTI ČLÁNKY
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Vašek Hájek za tři roky, do kterých spadala éra covidu, stihl otevřít tři úspěšné franšízy Vosíme.cz. Proč uvěřil právě této pizze?
Chocafé je kavárna, kde proudí především belgická čokoláda. Co tento koncept nabízí franšízantům nám v rozhovoru přiblíží zakladatel značky Jan Novák.
Dva kamarádi Honza a Matěj postavili svůj koncept bistra na čerstvých těstovinách, které dovedou mimořádně rychle servírovat zákazníkovi. Nyní svůj nápad nabízí jako franšízu.
„Počty franšíz s vaflemi, palačinkami a lívanci rostou. Nyní cílíme na všechna krajská města“, říkají franšízoři Elvis Osmanović a Dino Pekez.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
Nejsilnější značky v oblasti franšízingu pro rok 2017 jsou KFC, Dunkin’ Donuts a McDonald’s.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Subway vidí potenciál na benzinkách
a
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...