Elegantní byznys
Všechny značky mají životní příběh a příběh Carré Blanc začíná v roce 1982. Značka Carré Blanc byla založena s myšlenkou neustálého zútulňování rodinného prostředí. O devět let později byla otevřena první pobočka v Paříži. Rozvoj značky a její expanze ve Francii i na řadu nových zahraničních trhů nastal s příchodem Claude Janteta do čela společnosti v roce 2001. V roce 2009 expanduje na nové trhy, včetně Česka.
První prodejna na území České republiky byla zprovozněna v listopadu 2009 v pražském obchodním centru Letňany. Současně s ní již rok funguje také e-shop.
Spojení profesní dráhy a osobních preferencí
České zastoupení vzniklo pod vedením Sabiny Oblukové, kterou při cestách do Francie zaujal koncept přístupu k textilu pro koupelny a ložnice jako k módě. „Něco takového v České republice zatím neznámého. A protože při debatách s kamarádkami a známými jsem zjistila, že rozhodně nejsem sama, kdo by se rád díval na hezké věci i doma, byl to už jen krok ke spojení profesní dráhy a osobních preferencí,“ popisuje master franchisantka pro ČR a SR.
Produktová řada
Charakteristikou produktové řady je, že jednotlivé produkty se doplňují a kombinují navzájem. Dvakrát ročně proto koncept přináší na trh novou kolekci užitkového textilu. „Řada jaro-léto se obvykle nese v duchu inovace, růstu a hravosti, zatímco podzim-zima přináší výrobky probouzející emoce a pokušení. Tahounem značky jsou produkty spojené s ložním prádlem a koupelnovým textilem,“ dodává Sabina Obluková.
Dle slov master franchisantky, plán společnosti na území Česka počítá s otevřením dalších čtyř obchodů, přičemž dva by měly být mimo Prahu.
Pro podrobnější informace nahlédněte do Katalogu franchis.
PŘEČTI ČLÁNKY
Na náš trh právě vstupují značkové prodejny profesionálního i hobby nářadí s promyšleným systémem služeb. Podaří se ukrajinské franšíze stejný úspěch jako doma?
Nejprve Tomáš Tuček prorazil na trhu s bazény a exteriérovými doplňky Albixon. Nyní cílí na interiéry a otevřel franšízovou prodejnu Solodoor. Jak se mu daří tyto obory spojovat?
Stavební společnost Easy Homes působí na trhu 10 let. Aktuálně hledá partnery, kteří by zajistili realizaci zakázek v některých regionech.
„Zaškolení a předání know-how ze strany Lomaxu zabere pouze pár týdnů. Franšízant tak může začít brzy vydělávat," říká Miloslav Kopeček, obchodní ředitel B2B sítě Lomax.
Jak uspořit za teplo, otázka, která zejména letošní zimu trápila řadu lidí nejen v Česku. Byla to však i šance na úspěch franšízantů konceptu Maxeco.
Nejčtenější
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
U solné terapie toto známé rčení skutečně platí. Franšízové Centrum Solné terapie CST ze Slovinska na tom staví úspěšný byznys. Nyní míří i na český trh.
Realitní trh v porovnání Česka, Evropy a Ameriky i metody moderního prodeje nemovitostí přibližuje v rozhovoru Mgr. Tomáš Jelínek, MBA, CEO franšízové společnosti Centrury21.
Populární na fóru
Nový tip na podnikání
Dánská značka nábytku pro děti Flexa míří do Česka. Chce vybudovat síť prostřednictvím franšízantů. Co myslíte, jak se jí povede v přímém souboji s...
Mezera na trhu?
p.Plesník můžete mi zavolat či napsat,potřeboval bych poradit.děkuji 602369757
Kde je mezera na trhu?
Pokud je tento systém na cestě zlepšit podmínky k podnikání v České rebublice, tak jim jen tleskám. jen vezměte v potaz, že malé firmy mají malé tj. nízké finanční...
Kde je mezera na trhu?
Komentář