Pavel Tuleškov, zakladatel nového konceptu Maxíkova jazyková školka a jesle, spravoval během šesti let svého kariérního působení v oboru předškolního vzdělávání 18 poboček různých typů. Jedná se nejen o české či anglické školky, ale také jesle a firemní školky.
„Pro zájemce o franchisu jsme v současné chvíli připravili sedm různých franchisových produktů, které si mohou zvolit dle charakteristiky dané lokality, pro něž necháme zpracovat marketingové studie,“ vysvětluje Pavel Tuleškov, franchisor konceptu.
MaxMini
Jeselské zařízení pod označením MaxMini je produktem určeným pro celou Českou republiku. Je určen pro děti ve věku šesti měsíců až tří let. Dětem jsou předávány elementární dovednosti jako základní sociální a hygienické návyky, schopnost komunikace, empatie a tolerance prostřednictvím her, písniček, knížek a podobně.
MaxClassic
MaxClassic představuje českou či dvojjazyčnou školku, kterou navštěvují děti ve věku od 3 – 7 let. Výuka probíhá v českém a anglickém či německém jazyce. Cizí jazyk je vyučován rodilým mluvčím 3x - 5x týdně v dopoledních blocích. Uplatnění nalezne zejména v lokalitách s 50 000 a více obyvateli.
MaxActive
V anglické školce MaxActive probíhá výuka pouze v anglickém jazyce. Součástí edukačního plánu je také kombinace sportovních, uměleckých a intelektových aktivit, které rozvíjejí osobnost a schopnosti dítěte. „Díky průměrnému počtu 6 dětí na učitele můžeme zaručit dostatečný individuální přístup a možnost svobodné volby a projevu dítěte v rámci řízených aktivit,“ míní Tuleškov. Tento typ zařízení je vhodný zejména do lokalit se 100 000 a více obyvateli.
MaxExclusive
Vlajkovou loď představuje produkt MaxExclusive, který kombinuje prvky jesliček a školky, volnočasového zařízení, dětského centra pro děti předškolního a školního věku a nabízí místo pro setkávání všech dětí včetně hlídání dětí, klubovny, kurzů atd.). Tento model funguje na principu sdílení prostor pro různé činnosti v denním, večerním i nočním režimu. Představuje produkt pro nejnáročnější klientelu, a proto se hodí zejména do největších měst jako je Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Olomouc, Liberec, České Budějovice a Hradec Králové.
Kromě výše zmíněných produktů má franchisor pro zájemce o licenci přichystány také koncepty typu firemní školky, denního centra MaxBabyCafé či jesle MaxJunior. Dle vyjádření franchisora partneři získají know-how, spolupráci při vyhledávání optimální lokality, rekonstrukci a vybavení provozovny, účetní, daňové, právní a ekonomické poradenství.
Další náležitosti
Náklady na otevření pobočky činí 950 až 2.200 Kč/m2. Jak dále uvedl, investice se obvykle navrací do jednoho roku až tří let, což se odvíjí od typu produktu. Franchisová smlouva se uzavírá na dobu 10 let s možnou opcí 5 let. Doba potřebná na přípravu k zprovoznění pobočky trvá 3 až 6 měsíců a pobočka je většinou zprovozněna během 1 až 3 měsíců.
PŘEČTI ČLÁNKY
Marta Toulová je majitelkou jednoho z nejvíce rostoucích franšízových center Helen Doron English v Českých Budějovicích. Zeptali jsme se jí, jaký je její recept na úspěch.
Vzdělávací franšíza Logiscool chce proniknout dál do regionů. Může zde fungovat více jak 30 poboček.
Školy Maple Bear vznikají díky franšíze po celém světě a využívají dobré pověsti kanadského vzdělávacího modelu. V Česku míří do největších měst.
Williama, prince z Walesu, zaujal koncept Young Engineers. Líbí se mu jeho přístup, který v dětech vzbuzuje nadšení pro techniku. Zaujme i franšízanty v Česku?
„Vzdělávací workshopy jsou naším nejžádanějším produktem. Proto se na ně zaměřujeme v novém obchodním modelu pro franšízanty,“ říká Kamila Holody z Edukida.
Nejčtenější
Výživové poradenství franšízy Nutriadapt dává prostor a příležitost i začínajícím podnikatelům. Jak se dá naskočit mezi nejlepší ve svém byznysu už v poměrně mladém věku?
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
TAB Board propojuje majitele a manažery lokálních firem, kteří mezi sebou sdílí zkušenosti. Franšízant Tomáš Petrů pro setkání využívá i netradiční prostředí.
Jak se daří pobočkám nově otevřené Partners Banky a kde je šance pro nové franšízanty? Odpovídá Jan Brejl, obchodní ředitel finanční skupiny Partners.
Populární na fóru
Angličtina hlasitě
Aby ne, dneska angličtinu potřebuje pomalu i prodavačka. Tak aby o ní nebyl zájem. Mě je 45 a taky jsem musel začít chodit na kurzy kvůli zaměstnání. Ale není to...
Matika snadno a rychle
Vidíte, Bedřichu, máte příležitost něco vytvořit :)
Matika snadno a rychle
Jo, není něco i pro dospělé? Někteří jedinci by lekce matiky potřebovali...
Matika snadno a rychle
Zajímavá franchisa. Je dobře, že se někdo konečně zajímá i o vzdělání matematické