Mobilní domy míří do Prahy
Společnost MARVEL-INTERNATIONAL spol. s.r.o., která provozuje značku MARVEL mobilní domy, prodává, vykupuje a dováží zachovalé mobilní domy ze zahraničí. Cena použitých mobilních domů se pohybuje v rozmezí 100 – 600.000 Kč dle stavu, výbavy a rozměrů domu.
„Mobilní dům se již také v České republice stal velmi oblíbenou a cenově výhodnou alternativou chaty či chalupy. Nabízené mobilní domy patří do kategorie vozidel pro volný čas a je možné je přepravit tažením jízdy po neveřejné pozemní komunikaci,“ říká Zdeněk Spáčil, jednatel společnosti.
Priorita: Praha
V současné chvíli působí v Česku centrála v Rožnově pod Radhoštěm a jedna franchisová pobočka v Sadové u Hradce Králové. „Na partnerské pobočce jsme si vyzkoušeli možnosti spolupráce a první rok a půl spolupráce hodnotíme oboustranně velmi pozitivně. Nyní chceme postupně expandovat po celém Česko-Slovensku. Prioritou pro nás je najít franchisanta v Praze,“ prozradil jednatel.
Dynamický obor
Jak dále uvedl, odvětví mobilních domů zaznamenalo dynamický růst, což si Spáčil vysvětluje také tím, že se zvýšila poptávka po alternativním bydlení v době krize. V tomto roce společnost prodala o 40 % více domů oproti roku 2010 a dále tak upevnila svou pozici leadera na trhu.
Budování značky
Společnost vkládá nemalé finanční prostředky do budování značky. V tomto roce začali s bannerovými kampaněmi na internetu a také mají reklamní kampaň na TV Barrandov.
Podrobnější informace naleznete v Katalogu franchis.
PŘEČTI ČLÁNKY
Na náš trh právě vstupují značkové prodejny profesionálního i hobby nářadí s promyšleným systémem služeb. Podaří se ukrajinské franšíze stejný úspěch jako doma?
Nejprve Tomáš Tuček prorazil na trhu s bazény a exteriérovými doplňky Albixon. Nyní cílí na interiéry a otevřel franšízovou prodejnu Solodoor. Jak se mu daří tyto obory spojovat?
Stavební společnost Easy Homes působí na trhu 10 let. Aktuálně hledá partnery, kteří by zajistili realizaci zakázek v některých regionech.
„Zaškolení a předání know-how ze strany Lomaxu zabere pouze pár týdnů. Franšízant tak může začít brzy vydělávat," říká Miloslav Kopeček, obchodní ředitel B2B sítě Lomax.
Jak uspořit za teplo, otázka, která zejména letošní zimu trápila řadu lidí nejen v Česku. Byla to však i šance na úspěch franšízantů konceptu Maxeco.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Populární na fóru
Nový tip na podnikání
Dánská značka nábytku pro děti Flexa míří do Česka. Chce vybudovat síť prostřednictvím franšízantů. Co myslíte, jak se jí povede v přímém souboji s...
Mezera na trhu?
p.Plesník můžete mi zavolat či napsat,potřeboval bych poradit.děkuji 602369757
Kde je mezera na trhu?
Pokud je tento systém na cestě zlepšit podmínky k podnikání v České rebublice, tak jim jen tleskám. jen vezměte v potaz, že malé firmy mají malé tj. nízké finanční...
Kde je mezera na trhu?
Komentář