20.10.2011

Coccodrillo má cíle

V Česku působí 5 franchisových a 3 vlastní prodejny s dětským oblečením. Další jsou v přípravě.

Síť prodejen s dětským oblečením Coccodrillo se rozvíjí od počátku 90. let. Působí v současné době s 200 prodejnami kromě Česka, také na Slovensku, v Polsku, Rumunsku a v dalších zemích Evropské unie. V hledáčku má také asijské trhy a Austrálii.

V České republice provozuje značku Coccodrillo společnost CDRL TRADE spol. s r. o.

„V tomto roce jsme otevřeli franchisové pobočky v Písku, Praze a Hradci Králové. Díky partnerům se nám podařilo po regionu Moravy a Slezska vstoupit také do Čech, což byl jeden z našich cílů pro tento rok,“ říká obchodní manažer Marek Kožusznik.

Až 4 pobočky do konce roku

Jak manažer dále nastínil, do konce tohoto roku plánují zprovoznit dvě až tři vlastní pobočky v Plzni, Praze a Karlových Varech. Současně s tím probíhají jednání s dalším franchisantem, který by mohl do konce roku otevřít franchisovou pobočku.

Cíle na příští rok

Také v příštím roce chce firma pokračovat v nastavené expanzi a již nyní se intenzivně zajímá o lokality jako je Liberec, Brno a České Budějovice. „I když jsme původně plánovali, že se pobočky uchytí v městech s přibližně 25.000 obyvateli, přizpůsobili jsme obchodní strategii a zaměřili se primárně na krajská města. Zde je větší poptávka i kupní síla po našich produktech,“ uzavírá Kožusznik.

Pro detailnější informace nahlédněte do Katalogu franchis.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank