V roce 2009 byl Lukáš Pytloun zvolen Živnostníkem roku.
Pondělí
24.10.2011
Plánuje otevřít po celé ČR zakladatel značky pro ubytovací zařízení Lukáš Pytloun.
 

Firma Pytloun, která provozuje stejnojmennou značku ubytovacích zařízení, působí na trhu již osm let. Z malé rodinné firmy, která poskytovala ubytování dělníkům pouze v jedné bytové jednotce, se stal jeden z největších poskytovatelů ubytování v severních Čechách. „Každých 14 měsíců otevíráme jednu novou pobočku. Z důvodu rychlejší expanze naší značky jsme se rozhodli pro franchising,“ míní Lukáš Pytloun, zakladatel firmy.

V současné době se ubytovací zařízení pod značkou Pytloun nacházejí v Libereckém a Ústeckém kraji, kde působí šest vlastních a jedna franchisová pobočka. Plánem je expandovat i do dalších lokalit České republiky za pomoci franchisantů. Celkový předpoklad pro český trh odhaduje Lukáš Pytloun na 30 poboček.

Výhody franchisingu

Jak dále Lukáš Pytloun uvedl, partneři, kteří ke značce přistoupí, získají například jednotný systémem řízení s roční vytížeností přesahující 75 %, on-line rezervační systém, on-line anketový dotazník, CRM modul a vlastní slevový portál. Výhodou síťového podnikání je také snížení nákladů na marketing, množstevní slevy u partnerů a zajištění SEO optimalizace.

Investice do podnikání

Výše vstupní investice se odvíjí od počtu pokojů, přičemž činí obvykle 3 000 Kč na 1 pokoj. Investice do úprav dle standardu franchisora stojí do 2.000 Kč na 1 pokoj a smlouva se uzavírá na dobu 5 let.

Základní požadavky

Hotel či penzion nesmí patřit k žádné jiné marketingové organizaci v Česku nebo jiné mezinárodní značce. Zařízení musí odpovídat alespoň tříhvězdičkovému standardu s 25 - 30 pokoji o minimálním počtu 50 lůžek. Zařízení by se mělo nacházet v turisticky atraktivní lokalitě s 50 tis. a více obyvateli.


Populární na fóru

Únik z reality jako byznys

Chcete-li získat ziskové a oblíbené úniková místnost, není nutné zakoupit povolení. Díky tomu mohou pomoci také zkušení profesionální návrháři. Například...

1 komentář(e)
posledni 01.03.2018
Rychlá franšíza

Nebojte se franšízy, pokud přesto váháte tak si přečtěte článek jak na franšízu - http://bizking.cz/media/jak-ziskat-fran-izu a hned budete mít jasno. Já už...

1 komentář(e)
posledni 24.06.2016
Pošta s franšízou

Dobrý den,Česká pošta už provozuje 200 franšízových pošt jako Pošta Partner. Očekává, že do franšíz převede téměř všechny provozovny. V tuto chvíli...

3 komentář(e)
posledni 15.12.2014
Pošta s franšízou

Téma České pošty mě taky zaujalo. Jaké jsou podmínky pro získání franchisy České pošty. Tenhle byznys by mohl mít dobrou budoucnost.Děkuji

3 komentář(e)
posledni 11.12.2014
Pošta s franšízou

Hodně jsem četl, že Pošta bude mít franšízové pobočky. Má už nějaké?

3 komentář(e)
posledni 05.12.2014
Přeměna České pošty

No jsem zvědavá, co se stane, když franšízanta nenajdou. Je zruší a nebude nic. Lidi pak budou jezdit dávat balíky a dopisy kilometry daleko.

1 komentář(e)
posledni 26.11.2014
Jak nejlépe propagovat firmu?

Souhlasím, jde o cílovku i o typ produktu ... ideálním nástrojem, a zvlášť pro začínající firmu s omezenými prostředky, je inbound marketing - nabídnout svým...

5 komentář(e)
posledni 10.11.2014
Jak nejlépe propagovat firmu?

Řekl bych že je nejdůležitější je znát cílovou skupinu svých zákazníků. Jinak se budou nabízet vaše produkty či služby mladým uživatelům sedících dnes a...

5 komentář(e)
posledni 06.11.2014