24.10.2011

Až 30 Pytlounů

Plánuje otevřít po celé ČR zakladatel značky pro ubytovací zařízení Lukáš Pytloun.

Firma Pytloun, která provozuje stejnojmennou značku ubytovacích zařízení, působí na trhu již osm let. Z malé rodinné firmy, která poskytovala ubytování dělníkům pouze v jedné bytové jednotce, se stal jeden z největších poskytovatelů ubytování v severních Čechách. „Každých 14 měsíců otevíráme jednu novou pobočku. Z důvodu rychlejší expanze naší značky jsme se rozhodli pro franchising,“ míní Lukáš Pytloun, zakladatel firmy.

Pytloun_obrazek_hotel

V roce 2009 byl Lukáš Pytloun zvolen Živnostníkem roku.

V současné době se ubytovací zařízení pod značkou Pytloun nacházejí v Libereckém a Ústeckém kraji, kde působí šest vlastních a jedna franchisová pobočka. Plánem je expandovat i do dalších lokalit České republiky za pomoci franchisantů. Celkový předpoklad pro český trh odhaduje Lukáš Pytloun na 30 poboček.

Výhody franchisingu

Jak dále Lukáš Pytloun uvedl, partneři, kteří ke značce přistoupí, získají například jednotný systémem řízení s roční vytížeností přesahující 75 %, on-line rezervační systém, on-line anketový dotazník, CRM modul a vlastní slevový portál. Výhodou síťového podnikání je také snížení nákladů na marketing, množstevní slevy u partnerů a zajištění SEO optimalizace.

Investice do podnikání

Výše vstupní investice se odvíjí od počtu pokojů, přičemž činí obvykle 3 000 Kč na 1 pokoj. Investice do úprav dle standardu franchisora stojí do 2.000 Kč na 1 pokoj a smlouva se uzavírá na dobu 5 let.

Základní požadavky

Hotel či penzion nesmí patřit k žádné jiné marketingové organizaci v Česku nebo jiné mezinárodní značce. Zařízení musí odpovídat alespoň tříhvězdičkovému standardu s 25 - 30 pokoji o minimálním počtu 50 lůžek. Zařízení by se mělo nacházet v turisticky atraktivní lokalitě s 50 tis. a více obyvateli.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank