Podnikání s nízkou investicí
Depil&Body představuje síť moderních kosmetických center, která využívá 25leté zkušenosti v sektoru profesionální kosmetiky s fotodepilací a dalších ošetření obličeje i celého těla. Jedná se o franchisový koncept ze Španělska, který na českém trhu působí již třetím rokem.
Od roku 2009 provozuje systém Depil&Body společnost Dermoesthetic s.r.o., která během tří let otevřela 6 vlastních a 3 franchisové pobočky na území Česka a Slovenska. Do konce tohoto roku plánuje zprovoznit dvě centra v ČR a celkový předpoklad pro český trh činí 25 a pro slovenský trh 10 poboček.
„Chceme nabídnout motivovaným zájemcům o licenci podnikatelskou příležitost v dynamickém sektoru. Jedná se o model, který se vyznačuje nízkou investicí a rychlou návratností, a to hlavně díky poptávce po těchto službách,“ vysvětluje Xavier Alcaide, jednatel společnosti Dermoesthetic s.r.o.
Jak dále Alcaide dodává, počáteční investice se pohybuje od 770 000 Kč a zahrnuje pořízení přístrojů nejnovější generace, vstupní balíček obsahující propagační materiály, vytvoření designu salonu a sadu základního pracovního materiálu a vybavení. Smlouva se uzavírá na 5 let. Provozovny je vhodné umístit na rušnou ulici typu A do všech měst s minimálně 25 - 30 000 obyvateli. Velikost pobočky se obvykle pohybuje mezi 50 až 100m2.
Více informací získáte v Katalogu franchis.
PŘEČTI ČLÁNKY
Jen jednu z 59 poraden, které pod touto značkou fungují, provozuje sám franšízor. Zhruba 60 procent franšízových poraden vlastní ženy.
Značka Naturhouse u nás působí už zhruba 15 let. Za tu dobu otevřela i s pomocí franšízantů bezmála 100 výživových poraden. Kdo se může stát majitelem dalších franšíz?
Filipa a Anetu Novákovi přivedla k myšlence podnikat s franšízou BodyBody maminka. Jaký byl start jejich byznysu?
Franšízová síť DepilConcept má v Česku již svého master-franšízanta. Ten ji chce rozšířit do míst s více jak 30 tisíci obyvateli.
Franšíza Body Express sází na franšízanty s manažerskými zkušenostmi. Pobočky mohou otevírat ve městech s více jak 10 tisíci obyvateli.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Populární na fóru
Vydělávejte s úsměvem
Nová franšízová příležitost na obzoru. Podnikatelská šance pro kosmetické salony i zubní ordinace...
Cesta za rozvojem
krasny e-shop www.hgmbizuterie.cz
Cesta za rozvojem
Jednání mně překvapilo, mají to vymyšlené opravdu do všech detailů. Podnikatelský plán Vám vypracují na míru, podpora maximální a garanci zisku nejenom...
Cesta za rozvojem
Zatím jsem ze společností jenom v jednání, ale můžu vřele doporučit! Mají skvělý přístup, a s garancí to myslí vážně. Děkuji portálu Franchising za tuto...
Franchisa pro každého
Je dobré, že Amaryllis se zaměřil i na malé podnikatele, nové koncepty zní zajímavě
17 poboček za 9 měsíců
Dobrý den, děkujeme Vám za Váš zájem o EXPRESKU na Kladně. I zde plánujeme EXPRESKU otevřít. Budeme Vás informovat na našich webových stránkách www.expreska.cz. Těšíme se...
17 poboček za 9 měsíců
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda plánujete otevřít pobočku na kladně?Děkuji a přeji hezký den.