Když franchisanti využívají své invence
Celorepublikového projektu na podporu čtení Já čtu se zúčastnilo 16 základních škol se 740 dětmi. „Cílem projektu bylo ověřit čtenářské dovednosti a zvýšit oblibu knih u nejmladší generace,“ míní Martin Donátek, jednatel nakladatelství Modrý slon.
Jak Donátek vysvětlil, začátkem září prošly vybrané děti vstupním testem čtenářských dovedností, v němž byla sledována nejen rychlost čtení, ale také schopnost porozumět textu. Poté jim byly rozdány personální knihy a na konci října děti absolvovaly výstupní test, v němž se zjišťoval pokrok, který ve čtení učinily.
Celý projekt by se neobešel bez sponzorů. Proto finanční prostředky věnovalo školám nakladateství a další sponzoři jako například pan Beneš z Hradce Králové, který je franchisantem českého konceptu s ručně vyráběnými cukrovinkami BON BON.
„Mezi koníčky našeho franchisanta pana Beneše patří knihy. Navíc franchisová smlouva mu umožňuje využít vlastní invenci. Tudíž, když se dozvěděl o možnosti sponzorování knih pro děti, spolupráce byla nasnadě,“ říká Petra Kovandová z BON BON.
Kromě těchto aktivit vstoupil český koncept s cukrovinkami do Bulharska, kde otevřel zatím 1. pobočku, která slouží jako pilotní projekt na tamním trhu. „Chceme nejdříve otestovat naše produkty, přeci jen chutě a vizuální požadavků Bulharů mohou být trochu odlišné od těch českých,“ domnívá se paní Kovandová, která plánuje expanzi se svým konceptem také na Ukrajinu. V současné chvíli provozuje v Česku osm vlastních a stejný počet franchisových poboček. Koncept působí s pěti franchisovými provozovnami také na Slovensku.
PŘEČTI ČLÁNKY
„Jsme velmi rádi, že i přes nepříznivou ekonomickou situaci v maloobchodě se všem prodejnám podařilo růst,“ říká franšízor Tomáš Voženílek.
Stačí zajistit prostor o velikosti minimálně 50 m2, mít finanční prostředky na jeho proměnu a vybavení a můžete začít podnikat. Třeba se spodním prádlem.
Rodiče malých dětí jsou velmi loajální zákazníci. Najdou-li značku oblečení, která jim vyhovuje, jsou jí věrní. Sází na to i franšíza Coccodrillo.
Prosadit se v módní branži je v současnosti velmi obtížné. Řešením pro ty, co s tím chtějí začít, může být franšíza, třeba značky Esotiq.
„Pro zahájení franšízového podnikání je vhodná každá doba," říká Petra Tománková, manažerka pro rozvoj obchodní sítě pracovních oděvů Ardon.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
TAB Board propojuje majitele a manažery lokálních firem, kteří mezi sebou sdílí zkušenosti. Franšízant Tomáš Petrů pro setkání využívá i netradiční prostředí.
Jak se daří pobočkám nově otevřené Partners Banky a kde je šance pro nové franšízanty? Odpovídá Jan Brejl, obchodní ředitel finanční skupiny Partners.
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Populární na fóru
Jedinečnost z druhé ruky
Oblečení ze second handu je vždy jedinečné. Není to jako když všichni nakupují v jednom obchodě a pak má každý to stejné oblečení. Já má ráda second hand...
Malá velikost, velký zákazník
Nabízím k převzetí franchisovou prodejnu 5.10.15. Více informací na tel. 607 975 186
Oblečení s vlastním stylem
Zdravím .poraďte jak otevřít svůj obchod cipo baxx
MZGZ neúčtuje
Příspěvek byl smazán vzhledem k reklamnímu sdělení. Redakce Franchising.cz
Jak kontaktovat poskytovatele franchisingu
Zdravím,rád bych se zeptal, jak vlastně předání mého kontaktu poskytovali franchisigu probíhá. Měl bych zájem o konkrétního poskytovatele a dozvěděl se bližší...
Luxus z jihu
lidicky krasny e shop www.hgmbizuterie.cz
Z Loun do Karlových Varů
I would like to ask you, when are you plannnig to open your new shop in Karlovy Vary. It will be take place this year? Thanks you for your answer.
Láska, vášeň i peníze
Tento koncept se mi velmi líbí a přeji Vám hodně zdaru při Vaši práci.Bc.Martina Mikšíková www.zdravetelozdravyduch.webnode.cz