01.11.2011

Levi’s® se pustil do udržitelného rozvoje

Franchisová módní značka uspořila při výrobě džínů 20 mil. litrů vody.

Nejstarší franchisová značka, která působí na českém trhu, uvedla kolekci ekologických džínů Levi’s® WaterLess™ do prodeje toto léto. Cílem je propojení módního stylu a udržitelného rozvoje, neboť se při jejich výrobě spotřebuje o 20 až 88 % vody méně. Během procesu barvení, praní a povrchové úpravy je u běžných džínů zapotřebí přibližně 45 litrů vody.

Levi ´s obchod Olympia výloha

Evropská kolekce WaterLess™ zahrnuje více než 1,3 miliónu kusů džínů.

„Jsme hrdi na naši ekologickou výrobu, ale zároveň si uvědomujeme, že je to pouze malý krůček na cestě k řešení globálního nedostatku vody. Přes dojem, že všude kolem je spousta vody, však pouze 1 % je použitelné pro člověka,“ uvádí Country Manager Miroslav Kubricht smutnou statistiku. Z tohoto důvodu chce značka darovat více než 200 miliónů litrů vody komunitám, které ji nejvíce potřebují.

Akvizice nových franchisantů

V současné chvíli působí v Česku a na Slovensku pět firemních a 10 franchisových obchodů. Kromě akvizice nových obchodních partnerů se firma soustředí také na rozšiřování stávajících prodejen a jejich redesign.

Nový design obchodů

V předchozím roce byl oceněn Levi’s® Store v Londýně na Regent Street, který vyhrál kategorii nových obchodů v rámci WGSN Global Fashion Awards 2010. Obchod zvítězil díky unikátnímu designu, který vystihuje historii a příběh nejstarší džínové značky světa. Je vyhotoven v industriálním stylu a nabízí nejnovější kolekce i trendové kousky z téměř 140leté historie značky.

Pro více informací nahlédněte do Katalogu franchis.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank