Levi’s® se pustil do udržitelného rozvoje

Evropská kolekce WaterLess™ zahrnuje více než 1,3 miliónu kusů džínů.
Úterý
01.11.2011
Franchisová módní značka uspořila při výrobě džínů 20 mil. litrů vody.
 

Nejstarší franchisová značka, která působí na českém trhu, uvedla kolekci ekologických džínů Levi’s® WaterLess™ do prodeje toto léto. Cílem je propojení módního stylu a udržitelného rozvoje, neboť se při jejich výrobě spotřebuje o 20 až 88 % vody méně. Během procesu barvení, praní a povrchové úpravy je u běžných džínů zapotřebí přibližně 45 litrů vody.

„Jsme hrdi na naši ekologickou výrobu, ale zároveň si uvědomujeme, že je to pouze malý krůček na cestě k řešení globálního nedostatku vody. Přes dojem, že všude kolem je spousta vody, však pouze 1 % je použitelné pro člověka,“ uvádí Country Manager Miroslav Kubricht smutnou statistiku. Z tohoto důvodu chce značka darovat více než 200 miliónů litrů vody komunitám, které ji nejvíce potřebují.

Akvizice nových franchisantů

V současné chvíli působí v Česku a na Slovensku pět firemních a 10 franchisových obchodů. Kromě akvizice nových obchodních partnerů se firma soustředí také na rozšiřování stávajících prodejen a jejich redesign.

Nový design obchodů

V předchozím roce byl oceněn Levi’s® Store v Londýně na Regent Street, který vyhrál kategorii nových obchodů v rámci WGSN Global Fashion Awards 2010. Obchod zvítězil díky unikátnímu designu, který vystihuje historii a příběh nejstarší džínové značky světa. Je vyhotoven v industriálním stylu a nabízí nejnovější kolekce i trendové kousky z téměř 140leté historie značky.

Pro více informací nahlédněte do Katalogu franchis.