Nejvyšší růst tržeb na trhu s elektronikou
Podle údajů Českého statistického úřadu v roce 2010 maloobchod s elektronikou ve specializovaných prodejnách nadále klesal. V běžných cenách činil pokles 5,8 % ve srovnání s rokem 2009. Tento vývoj se více či méně projevil i v tržbách největších obchodníků elektronikou na českém trhu. A to jak těch, kteří se specializují na maloobchodní prodej, tak těch, kteří jako velkoobchody zásobují další maloobchodní odběratele či franchisovou síť.
Společnost Electro World podle předběžných výsledků dosáhla na klesajícím trhu s elektronikou nejvyššího růstu tržeb ze všech maloobchodníků. Výše tržeb je odhadována na 3,5 mld. Kč. "Na tomto vývoji se podílela rozsáhlá remodelace a modernizace prodejen, kterou jsme zahájili koncem roku 2009. Pozitivní vliv na vývoj tržeb mělo také otevření nových prodejen a první franchisová pobočka," vysvětluje finanční manager Michal Berg.
Koncept expandoval také na Slovensku, kde zahájil vedle již existujících tři kamenných prodejen a také prodej přes internet. K dnešnímu dni tak společnost provozuje v České republice 20 kamenných prodejen a ve Slovenské republice 3 prodejny. V obou zemích pak má i své internetové prodejny.
Koncept plánuje rozvíjet svoji síť a to i pomocí franchisantů zejména v městech s více než 20 tisíci obyvateli. Michal Berg k tomu říká: „Partneři, kteří se připojí k naší síti, získají kompletní podporu. Našimi franchisanty se může stát jak již zavedená prodejna s elektronikou, tak také začínající podnikatel.“
Na čele žebříčku tržeb obchodníků s elektronikou sestaveném výzkumnou agenturou Incoma GfK se objevují firmy zaměřené zejména na velkoobchodní činnost následovány řetězci, které se zaměřují na maloobchodní prodej.
PŘEČTI ČLÁNKY
Franšízová síť Husse založila svůj úspěch na dvou faktorech – většina domácností má doma psa nebo kočku. Tím druhým je, že obstarat svou rodinnou “smečku” často nestíháme.
„Primárně míříme do měst s více jak 30 tisíci obyvatel. Nebráníme se ale ani menším městům," říká obchodní manažer Cbweed Riccardo Ghibellini.
Franšíza Cbweed otevřela loni 3 nové prodejny v Praze, další zahájila provoz v únoru. Letos chce vyrazit i do dalších regionů.
Letošní rok je pro franšízovou značku Husse ve znamení stabilizace sítě. Nezapomíná ale ani na expanzi a inovace.
Franšízová síť Cbweed má pobočky zatím jen v Praze. Potenciál však vidí i v dalších větších městech.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Nejsilnější značky v oblasti franšízingu pro rok 2017 jsou KFC, Dunkin’ Donuts a McDonald’s.
Populární na fóru
Vše pro zákazníka
Kdyby Zepter neprodal exekutorům smlouvy za 2,5 mld v devadesátých letech a nehojil se pak na babičkách na zboží, které nechtěly, tak by se mu lépe budoval pozitivní...
Franšíza pro psy a kočky
Komentář
Na kolo s franchisou
Prosim zaslat informacie ohladne znacky Bikepoint.biz. dakujem