03.11.2011

McDonald’s má televizi

Fastfoodový gigant McDonald’s spustí za několik měsíců ve Spojených státech vlastní televizní síť.

Prvními diváky budou obyvatelé jižní a střední Kalifornie. Ti se na televizi budou dívat na obrazovkách v osmi set provozovnách. Obsahem vysílání by měly být hlavně lokální zprávy o událostech z místních škol, úspěších jejich sportovních týmů, ale i reportáže ze života obyčejných lidí. Vedle toho se televize zaměří i na novinky ze světa hudby, filmu nebo módy. Na každou hodinu vysílání je vyčleněno osm minut reklamy. Z toho jen minutu a půl připadne přímo výrobci hamburgerů.

interier McDonalds

McDonald’s televizi připravuje spolu s BBC America, televizí KABC-TV Eyewitness News, která spadá pod Walt Disney Produtions. Velký vliv na obsah vysílání bude mít i známý britský producent reality show Mark Burnett.

Cílem televize má být pobavení lidí čekajících ve frontě u pokladny, nebo těch, kteří už konzumují. Zároveň ale bude v každé jídelně vyčleněna i „tichá zóna“ pro ty, kteří se na televizi nechtějí dívat. Pokud kanál uspěje v Kalifornii, rozšíří se i do dalších států. Očekává se, že každý den by televizi McDonald´s mohlo shlédnout až dvacet milionů lidí.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank