Novinkou MEDICAL Beauty je zavedení výhod pro klienty formou klubového členství, benefitů a spoustu dárečků.
pondělí
28.11.2011
Ceny přístrojů na liposukci se během pár let podstatně snížily. Díky tomu klesly i náklady na franchisu Medical Beauty. A to téměř o polovinu.
 

Myšlenku nízkonákladové franchisy nosila dlouho v hlavě i ředitelka MEDICAL Beauty Martina Drtílková. Jejím cílem je pod hlavičkou MEDICAL Beauty vybudovat síť klinik bezbolestné liposukce, zaměřených na formování těla s komplexní péčí o tělo, maximálně zaměřených na kvalitu, která bohužel chybí většina současných společností poskytující tuto službu. A teprve nyní, kdy díky velké konkurenci na trhu, šly ceny zkrašlovacích přístrojů dramaticky dolů, mohla svůj plán uskutečnit. „V podstatě jsme zatlačili na výrobce, aby zlevnili. To se podařilo a zájemce o získání naši franchisy tak hodně ušetří,“ říká Drtílková.

Právě pořízení přístrojů je nejdražší položkou při vybudování kliniky. Ač koncept MEDICAL Beauty vznikl na Slovensku, velký zájem o získání licence je i v Česku. A právě na tento trh se společnost chce zaměřit. „Začínáme v Praze a středních Čechách, poté by měla následovat i Morava. V roce 2012 chceme mít až 30 poboček,“ uvedla Drtílková. Pozadu ale nezůstává ani Slovensko. Už v lednu se otevírá klinika ve Zvolenu.

Vedle snížení nákladů na franchisu se MEDICAL Beauty v příštím roce chystá více investovat do marketingu a školení zaměstnanců ve všech pobočkách. V plánu je vytvořit rozsáhlou kombinovanou reklamní kampaň s PR, ze které budou profitovat všichni franchisanti. Celkové výdaje na reklamu a marketing v roce 2012 odhaduje Drtílková na 2,5 až 3 miliony korun.