Franchisa za méně peněz
Myšlenku nízkonákladové franchisy nosila dlouho v hlavě i ředitelka MEDICAL Beauty Martina Drtílková. Jejím cílem je pod hlavičkou MEDICAL Beauty vybudovat síť klinik bezbolestné liposukce, zaměřených na formování těla s komplexní péčí o tělo, maximálně zaměřených na kvalitu, která bohužel chybí většina současných společností poskytující tuto službu. A teprve nyní, kdy díky velké konkurenci na trhu, šly ceny zkrašlovacích přístrojů dramaticky dolů, mohla svůj plán uskutečnit. „V podstatě jsme zatlačili na výrobce, aby zlevnili. To se podařilo a zájemce o získání naši franchisy tak hodně ušetří,“ říká Drtílková.
Právě pořízení přístrojů je nejdražší položkou při vybudování kliniky. Ač koncept MEDICAL Beauty vznikl na Slovensku, velký zájem o získání licence je i v Česku. A právě na tento trh se společnost chce zaměřit. „Začínáme v Praze a středních Čechách, poté by měla následovat i Morava. V roce 2012 chceme mít až 30 poboček,“ uvedla Drtílková. Pozadu ale nezůstává ani Slovensko. Už v lednu se otevírá klinika ve Zvolenu.
Vedle snížení nákladů na franchisu se MEDICAL Beauty v příštím roce chystá více investovat do marketingu a školení zaměstnanců ve všech pobočkách. V plánu je vytvořit rozsáhlou kombinovanou reklamní kampaň s PR, ze které budou profitovat všichni franchisanti. Celkové výdaje na reklamu a marketing v roce 2012 odhaduje Drtílková na 2,5 až 3 miliony korun.
PŘEČTI ČLÁNKY
Jen jednu z 59 poraden, které pod touto značkou fungují, provozuje sám franšízor. Zhruba 60 procent franšízových poraden vlastní ženy.
Značka Naturhouse u nás působí už zhruba 15 let. Za tu dobu otevřela i s pomocí franšízantů bezmála 100 výživových poraden. Kdo se může stát majitelem dalších franšíz?
Filipa a Anetu Novákovi přivedla k myšlence podnikat s franšízou BodyBody maminka. Jaký byl start jejich byznysu?
Franšízová síť DepilConcept má v Česku již svého master-franšízanta. Ten ji chce rozšířit do míst s více jak 30 tisíci obyvateli.
Franšíza Body Express sází na franšízanty s manažerskými zkušenostmi. Pobočky mohou otevírat ve městech s více jak 10 tisíci obyvateli.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Populární na fóru
Vydělávejte s úsměvem
Nová franšízová příležitost na obzoru. Podnikatelská šance pro kosmetické salony i zubní ordinace...
Cesta za rozvojem
krasny e-shop www.hgmbizuterie.cz
Cesta za rozvojem
Jednání mně překvapilo, mají to vymyšlené opravdu do všech detailů. Podnikatelský plán Vám vypracují na míru, podpora maximální a garanci zisku nejenom...
Cesta za rozvojem
Zatím jsem ze společností jenom v jednání, ale můžu vřele doporučit! Mají skvělý přístup, a s garancí to myslí vážně. Děkuji portálu Franchising za tuto...
Franchisa pro každého
Je dobré, že Amaryllis se zaměřil i na malé podnikatele, nové koncepty zní zajímavě
17 poboček za 9 měsíců
Dobrý den, děkujeme Vám za Váš zájem o EXPRESKU na Kladně. I zde plánujeme EXPRESKU otevřít. Budeme Vás informovat na našich webových stránkách www.expreska.cz. Těšíme se...
17 poboček za 9 měsíců
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda plánujete otevřít pobočku na kladně?Děkuji a přeji hezký den.