Originální pizza v kornoutu míří do ČR

Master franchisant bude mít povinnost otevřít první provozovnu o rozloze minimálně 150 m2. V ní bude i provádět školení budoucích franchisantů. Musí také zprovoznit velkoobchod s potravinami, jehož velikost by neměla být menší než 300 m2
Pátek
25.11.2011
Polský koncept Crazy Piramid Pizza po úspěchu na domácím trhu cílí na zahraniční. V hledáčku má i ČR.
 

V současnosti provozuje Crazy Piramid Pizza přes 60 poboček v Polsku. V letošním roce byly otevřeny také 4 provozovny v Irsku. Proniknout chce také na německý, ukrajinský, ruský i český trh. Majitel konceptu Wojciech Goduňski proto intenzivně hledá master franchisanta. „Poskytneme zkušenosti, know-how, školení a pomůžeme s organizací a otevřením provozovny. Samozřejmostí je maximální podpora při budování sítě v České republice,“ informuje Goduňski.

Master franchisant bude moci zájemcům nabízet 3 různé typy provozoven. Klasickou pizzerii, kde se vedle pizzy prodávají také kebaby, bagety a originální kornoutová pizza. Druhým způsobem je otevřít si malou provozovnu, která bude zákazníkům nabízet hlavně bagety, hamburgery a zmiňovanou pizzu zabalenou v kornoutu. Poslední možností je otevřít si pizza rožek v jiné provozovně – například na benzinové pumpě nebo v kavárně.

Podle Goduňského získá master franchisant konceptu Crazy Piramid Pizza od centrály kompletní podporu, školení a dodávky potravinářských výrobků. „Počáteční investice pro získání master licence se pohybuje okolo 50 000 EUR ,“ dodává Goduňski. První restauraci bude muset otevřít sám master franchisant. Poté bude jeho úkolem získat další franchisanty a vytvořit logistickou infrastrukturu. Pizzerie Crazy Piramid Pizza se nejlépe hodí do prostoru o minimální velikosti 70 m2.


Populární na fóru

Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Prodej podniku - nápadu

To s vámi soucítím. Také jsem měla jeden celkem úspěšný projekt, ale stál mě veškerý čas, takže už mě ke konci ani tolik netěšil... Společnost se určitě...

2 komentář(e)
posledni 24.11.2017
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015
Lidé jsou základ

Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...

1 komentář(e)
posledni 15.07.2015
Prodej podniku - nápadu

Dobrý den, mám podnik v gastronomii, je to jedinečný nápad založený v srpnu 2014, na facebooku máme přes 10tis fanoušků a nemáme problém, co se týče...

2 komentář(e)
posledni 16.06.2015
Fast food franchises

Dobrý den, protože ráda cestuji, dovolím si říct, že jsem viděla řadu zajímavých konceptů, které mají po světě řadu poboček - nevím, jestli zrovna...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014
Fast food franchises

Fastfoodové koncepty jsou u franchisové spolupráce nejoblíbenější, avšak český gastronomický trh aktuálně zažívá konsolidaci. Tudíž dle našich informací je...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014