Cvičí i 70leté babičky
Česká firma EXPRESKA chce do konce příštího roku mít alespoň 60 franchisových poboček. Podle ředitele společnosti Petra Kořínka je totiž o speciál cvičení zaměřené pouze na ženy stále větší zájem. A ne všechny ženy, které trpí nadváhou, chtějí chodit do fitness center. „My se ani nepovažujeme za klasické fitness centrum. Náš koncept je založený na 30minutovém kruhovém tréninku, při kterém se procvičí všechny části těla. Obsahuje i prvky aerobiku a joggingu,“ říká Kořínek.
Kořínek se při založení společnosti inspiroval v zahraničí, především v západní Evropě a USA, kde je tento způsob posilování populární. „Při našich zahraničních cestách jsme se snažili vybrat takové cvičení, které by v Česku nejlíp fungovalo,“ dodává Kořínek. Podle něj je neméně důležité, že na pobočkách EXPRESKY jsou klientkám k dispozici nutriční specialistky, které radí, jak se správně stravovat.
EXPRESKA má v současné době 22 franchisových poboček. Zatímco nyní je většina z nich především ve Středočeském a Severočeském kraji, pro příští rok by Kořínek rád více expandoval do ostatních částí Čech a na Moravu.
PŘEČTI ČLÁNKY
Jen jednu z 59 poraden, které pod touto značkou fungují, provozuje sám franšízor. Zhruba 60 procent franšízových poraden vlastní ženy.
Značka Naturhouse u nás působí už zhruba 15 let. Za tu dobu otevřela i s pomocí franšízantů bezmála 100 výživových poraden. Kdo se může stát majitelem dalších franšíz?
Filipa a Anetu Novákovi přivedla k myšlence podnikat s franšízou BodyBody maminka. Jaký byl start jejich byznysu?
Franšízová síť DepilConcept má v Česku již svého master-franšízanta. Ten ji chce rozšířit do míst s více jak 30 tisíci obyvateli.
Franšíza Body Express sází na franšízanty s manažerskými zkušenostmi. Pobočky mohou otevírat ve městech s více jak 10 tisíci obyvateli.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Populární na fóru
Vydělávejte s úsměvem
Nová franšízová příležitost na obzoru. Podnikatelská šance pro kosmetické salony i zubní ordinace...
Cesta za rozvojem
krasny e-shop www.hgmbizuterie.cz
Cesta za rozvojem
Jednání mně překvapilo, mají to vymyšlené opravdu do všech detailů. Podnikatelský plán Vám vypracují na míru, podpora maximální a garanci zisku nejenom...
Cesta za rozvojem
Zatím jsem ze společností jenom v jednání, ale můžu vřele doporučit! Mají skvělý přístup, a s garancí to myslí vážně. Děkuji portálu Franchising za tuto...
Franchisa pro každého
Je dobré, že Amaryllis se zaměřil i na malé podnikatele, nové koncepty zní zajímavě
17 poboček za 9 měsíců
Dobrý den, děkujeme Vám za Váš zájem o EXPRESKU na Kladně. I zde plánujeme EXPRESKU otevřít. Budeme Vás informovat na našich webových stránkách www.expreska.cz. Těšíme se...
17 poboček za 9 měsíců
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda plánujete otevřít pobočku na kladně?Děkuji a přeji hezký den.