Yves Rocher otevírá nové obchody

Yves Rocher v rámci marketingových akcí líčí například účastnice České Miss 2012. Během castingů v českých obchodních centrech si líčení vyzkoušela také ředitelka soutěže Michaela Maláčová, která zasedala v porotě jednotlivých kol, nebo vítězka České Miss 2010 Jitka Válková
Čtvrtek
01.12.2011
Francouzská kosmetická firma letos oslavila 20 let na českém trhu. Za tu dobu otevřela 28 vlastních a 15 franchisových poboček.
 

Yves Rocher nadále svou síť prodejních míst a kosmetických salonů rozšiřuje. I v příštím roce chce otevřít nové pobočky na co nejdostupnějších místech po celé České republice. A některé již zavedené vlastní obchody předává franchisantům, jako například 1. listoadu pobočku v Ústí nad Labem manželům Klímovým. Zároveň 15. listopadu společnost otevřela další nový obchod v Bondy Centru v Mladé Boleslavi.

Velké plány má Yves Rocher i na slovenském trhu, kde působí druhým rokem. Otevíráním nových obchodů se snaží dostat do povědomí stále většího počtu žen a potenciálních zákaznic. „Na český a slovenský trh uplatňujeme v podstatě stejný marketing. Nákupní chování a zvyklosti zákaznic se, stejně jako i v jiných zemích, lehce odlišuje, například v preferenci výrobků nebo vůní,“ dodává Lenka Fenclová, vedoucí oddělení marketingu Yves Rocher.

Yves Rocher nabízí 2 typy franchis – vázanou a volnou. Vstupní poplatek pro oba typy je 100 tisíc Kč. U vázané franchisy je potřeba zhruba 1,3 až 1,8 milionu Kč na první závoz zboží, u volné franchisy si zájemce musí připravit ještě peníze na úpravu obchodu, nákup nábytku nebo vybavení kosmetického salonu.