Yves Rocher otevírá nové obchody
Yves Rocher nadále svou síť prodejních míst a kosmetických salonů rozšiřuje. I v příštím roce chce otevřít nové pobočky na co nejdostupnějších místech po celé České republice. A některé již zavedené vlastní obchody předává franchisantům, jako například 1. listoadu pobočku v Ústí nad Labem manželům Klímovým. Zároveň 15. listopadu společnost otevřela další nový obchod v Bondy Centru v Mladé Boleslavi.
Velké plány má Yves Rocher i na slovenském trhu, kde působí druhým rokem. Otevíráním nových obchodů se snaží dostat do povědomí stále většího počtu žen a potenciálních zákaznic. „Na český a slovenský trh uplatňujeme v podstatě stejný marketing. Nákupní chování a zvyklosti zákaznic se, stejně jako i v jiných zemích, lehce odlišuje, například v preferenci výrobků nebo vůní,“ dodává Lenka Fenclová, vedoucí oddělení marketingu Yves Rocher.
Yves Rocher nabízí 2 typy franchis – vázanou a volnou. Vstupní poplatek pro oba typy je 100 tisíc Kč. U vázané franchisy je potřeba zhruba 1,3 až 1,8 milionu Kč na první závoz zboží, u volné franchisy si zájemce musí připravit ještě peníze na úpravu obchodu, nákup nábytku nebo vybavení kosmetického salonu.
PŘEČTI ČLÁNKY
Nespěchat a franšízové partnery si důkladně prověřit. Taková je strategie konceptu DietaFit při rozšiřování sítě.
Většinu gastronomických konceptů ovlivnila současná situace negativně, výrazně omezila jejich provoz. Jsou však i takové, kterým krize přivedla zákazníky i franšízanty.
Franšízový koncept DietaFit usiluje o rozvoj v okresních městech. Vidí v nich skrytý velký potenciál.
„Zastoupení bychom chtěli mít v každém krajském městě. Vzniknout by však mohly i pobočky v těch menších,“ říká Robert Šefraný, majitel franšízy DietaFit - krabičková dieta.
Franšíza Fitness Food Menu rozšiřuje svou síť i nabídku pro zákazníky. Uspět chce i v zahraničí.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Populární na fóru
Kosmetika s vůní Baltu
Příspěvek byl smazán z důvodu reklamního sdělení. Redakce Franchising.cz
Hubnutí bez námahy
O tomto jsem neslyšela, ale evidentně vše je o jídle.
Naturhouse a hubnutí
Dakujem Vam za odpoved. Dufam, ze mi to pomoze pri chudnuti.
Naturhouse a hubnutí
Dobrý den, děkuji za Váš dotaz. Dávkování je možné buď: 1.) do 1,5 litru vody dát 4 polévkové lžíce CINARKI a popíjet po celý den nebo 2.) přibližně 1,5 polévkové...
Naturhouse a hubnutí
Dobry den ... ake mate skusenosti s CINARKI? Ako sa ma uzivat? Dakujem za odpoved.
Naturhouse a hubnutí
Ahoj, posílám dobrý odkaz na podporu hubnutí. (xxxxxxxxxxxxx). *vzhledem k reklamnímu obsahu příspěvku byla jeho část redakcí FranchisingINFO.cz odstraněna
Naturhouse a hubnutí
Každý nutriční speicalista se bude věnovat svému klientovi. Hlavně je to studovaný odborník, doplňky si koupíš všude.
Naturhouse a hubnutí
ahoj Kláro, nevím.Nutriční specialista se mi asi nebude věnovat tak jako v Naturhouse.Jsem zatím s Naturhousem velmi spokojená.Co se mi na nich líbí,že se mi přizpůsobují...