13.12.2011

Čerstvé ovocné šťávy na vzestupu

Podle provozovatele juice barů, společnosti UGO, je franchising nejefektivnějším modelem podnikání. Proto svou síť nadále rozšiřuje.

6 vlastními a 5 franchisovými provozovnami se zatím může chlubit ostravská firma UGO trade s.r.o. V současnosti je podle ředitele společnosti Lukáše Prausse v jednání dalších 5 míst. Většina nových poboček by měla být provozována jako franchisa. „Je to zejména z důvodu vyšší efektivity a operativnosti řízení, individuální zainteresovanosti franchisanta, jeho lokálních kontaktů a znalosti místního prostředí,“ říká Prauss. UGO jako franchisor se poté zaměřuje na podporu v podobě centrálních marketingových kampaní a vyvíjení nových produktů.

UGO_stanek_400

Prodeji čerstvých ovocných šťáv se tradičně daří především v letních měsících. Poslední dobou se ale zvyšuje nabídka horkých punčů, takže tržby začínají růst i v zimě, především před Vánoci, kdy lidé volný čas tráví v obchodních centrech.

Podle Prausse je důležité neustále vylepšovat marketingové aktivity. Jeho firma proto v současné době realizuje akci PODPOŘTE IMUNITU, která je primárně zaměřena na nápoje posilující obranyschopnost organismu. Těsně před zahájením je rovněž prodej sekce s horkými nápoji. Na začátek příštího roku chystá UGO nový drink a chce také pokračovat v akci EXOTIC, která zákazníkům prezentovala exotické ovoce.

Na českém trhu se objevily i podobné konkurenční koncepty založené na prodeji čerstvých šťáv. Podle Prausse to znamená jediné – obliba fresh juiců v ČR roste. „V poslední době jsme se setkali s případy, kdy naše výrobky nebo jejich grafická prezentace byly inspirací právě pro konkurenční společnosti. Tento poznatek jen potvrzuje, že jdeme správným směrem,“ dodává Prauss.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank