Pobočka NATURHOUSE se nejlépe hodí do obchodních a frekventovaných zón. Minimální velikost obchodu činí 29 m2 pro obchodní centrum, frekventované ulice, hlavní třídy i pěší zóny.
Středa
21.12.2011
Zájemci o provozování franchisy zaplatí za pobočku méně než dosud. Investice začíná na 500.000 Kč.
 

Největší síť dietetických center v České republice i zahraničí NATURHOUSE se rozhodla snížit investici na jednu pobočku. Ta nyní začíná na částce 500 tisíc Kč. „V této sumě je zahrnutý nákup zařízení, úpravy provozovny, informačního systému nebo zásob. A to až do uvedení centra do provozu,“ informuje Jan Gonda, master franchisant NATURHOUSE pro český a slovenský trh. Podle Gondy se investice obvykle vrátí za 2 až 3 roky, výjimkou ale není ani návratnost za méně jak 1 rok.

Potenciální zájemce neplatí za nákup franchisové licence, odvádí jen 300 euro ročně jako takzvaný vstupní poplatek. „V každém centru NATURHOUSE působí proškolení odborníci, kteří stanoví dietní plán na základě osobní studie, doplněný exkluzivními produkty z laboratoří Housediet a Kiluva, které vyrábějí všechny produkty, s nimiž pracují centra NATURHOUSE. Hlavní ingredience výrobků Housediet a Kiluva jsou výtažky z rostlin,“ vysvětluje Gonda.

Od založení franchisové sítě společnost neustále roste. Na světě už provozuje více než 1900 dietetických center. Jejich počet roste také v Česku. Nyní je v ČR celkem 38 center, z toho jsou 4 centra vlastní. Na Slovensku firma provozuje 4 franchisová a 3 vlastní centra. V listopadu NATURHOUSE otevřel 7. pobočku na Slovensku v Košicích. Ve východní metropoli už tak fungují 2 franchisové pobočky.