11.01.2012

Pivovary myslí na gastronomii

Pivovary Staropramen, provozovatel franchisové sítě Potrefená husa, si v listopadu nadělily dárek – novou restauraci.

V pořadí už 28. Potrefená husa byla otevřena v Brně. Nová dvoupatrová pivnice, která nese jméno Zelný trh, stojí v historickém centru Brna. Koncept Potrefených hus je podle vyjádření Pivovarů Staropramen v České republice nejúspěšnější, pokud jde o pohostinská zařízení provozovaná na bázi franchisy přímo jednotlivými pivovary.

potrefena husa_hospoda

Koncept má tři typy provozoven. Restaurace jsou pro centra velkých měst nad 50.000 obyvatel, Sport Bary jsou pro sídliště a menší města a Beerpointy pro obchodní centra ve velkých městech.

Restaurace Potrefená husa je založena na franchisovém konceptu. Investice do jedné provozovny se pohybuje v řádu několika milionů korun. Vedle Česka vybudovala zdejší druhá největší pivovarnická skupina pobočky také na Slovensku. Začátek nové restaurační sítě spadá do roku 1998, kdy ve spolupráci s firmou F&B Concepts otevřela první pobočku v Praze na Vinohradech.

„U každé Potrefené husy uplatňujeme stejné designové prvky, které provozovny spojují. Zároveň se však snažíme, aby jednotlivé restaurace byly vždy originálem a měly i jistý specifický prvek. V případě brněnské restaurace jím jsou jak bar s prosklenou stěnou, tak unikátní klenbové stropy ve spodním patře,“ řekl o filosofii řetězce David Petřík, manažer Pivovarů Staropramen. V loňském roce navštívilo tyto restaurace v České republice a na Slovensku 2,8 milionu hostů.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank