Anglických školek bude přibývat
Po boomu v roce 2009, kdy se podle informací ČSÚ narodilo skoro 120 tisíc dětí, se jejich počet začíná opět snižovat. K 1. lednu 2011 bylo nově narozených dětí o 2,5 tisíce méně a tento trend nadále pokračuje. Zároveň se snižuje i počet dětí, která navštěvují mateřské školky. Důvodem ale může být právě fakt, že těchto zařízení je vzhledem k nedávnému baby boomu málo. Takže o nově vybudované školky bude mezi rodiči zájem.
To potvrzují i údaje společnosti KindergGarten. Ta v současnosti provozuje čtyři vlastní a 14 franchisových poboček. Na trhu předškolního vzdělání působí od roku 2004. Její síť obsahuje jak čistě anglické školky, tak i česko-anglické, nebo firemní školky. Ve svém oboru začala společnost KinderGarten s franchisingem jako první v ČR. Podle jednatele společnosti Zdeňka Fialy se školky uplatní i v menších městech s nižší kupní sílou obyvatel. „Cenová hladina školného je uzpůsobena lokálním standardům. Na kvalitu poskytovaných služeb to samozřejmě nemá žádný vliv,“ říká Fiala.
Na trhu předškolního vzdělávání je už nyní silná konkurence. Podle Fialy je výhodou společnosti KinderGarten vlastní propracovaný rámcově-vzdělávací program. „Dbáme také na dostatečně důkladný několikakolový nábor zaměstnanců, který zaručuje vysokou kvalitu učitelů a jejich minimální fluktuaci. K každém zařízení je také také samostatná pozice manažera kvality,“ dodává Fiala.
PŘEČTI ČLÁNKY
Marta Toulová je majitelkou jednoho z nejvíce rostoucích franšízových center Helen Doron English v Českých Budějovicích. Zeptali jsme se jí, jaký je její recept na úspěch.
Vzdělávací franšíza Logiscool chce proniknout dál do regionů. Může zde fungovat více jak 30 poboček.
Školy Maple Bear vznikají díky franšíze po celém světě a využívají dobré pověsti kanadského vzdělávacího modelu. V Česku míří do největších měst.
Williama, prince z Walesu, zaujal koncept Young Engineers. Líbí se mu jeho přístup, který v dětech vzbuzuje nadšení pro techniku. Zaujme i franšízanty v Česku?
„Vzdělávací workshopy jsou naším nejžádanějším produktem. Proto se na ně zaměřujeme v novém obchodním modelu pro franšízanty,“ říká Kamila Holody z Edukida.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Populární na fóru
Angličtina hlasitě
Aby ne, dneska angličtinu potřebuje pomalu i prodavačka. Tak aby o ní nebyl zájem. Mě je 45 a taky jsem musel začít chodit na kurzy kvůli zaměstnání. Ale není to...
Matika snadno a rychle
Vidíte, Bedřichu, máte příležitost něco vytvořit :)
Matika snadno a rychle
Jo, není něco i pro dospělé? Někteří jedinci by lekce matiky potřebovali...
Matika snadno a rychle
Zajímavá franchisa. Je dobře, že se někdo konečně zajímá i o vzdělání matematické