Návštěvnost portálu opět rekordní

Český portál FranchisingINFO.cz přináší aktuální informace o franchisových systémech a partnerských řetězcích v ČR. Funguje od roku 2008.
Pátek
06.01.2012
O více než 67% vzrostla loni meziročně návštěvnost portálu FranchisingINFO.cz Zvýšil se také počet unikátních návštěvníků.
 

Rok 2011 byl pro portál FranchisingINFO.cz, jehož provozovatelem je společnost PROFIT system, opět ve znamení výrazného nárůstu návštěvnosti. Ta se v průměru pohybovala kolem 12.000 měsíčně, což je o 67,1 % více než v roce 2010. O více než 60 % se rovněž zvýšil počet unikátních návštěvníků. Ten v průběhu roku dosahoval měsíčně až 10 tisíc. "Je to důkaz toho, že zájem o franchising v ČR neustále roste. S ohledem na stabilní růst a vývoj franchisového trhu jsem si jista, že i v následujících letech bude obliba našeho portálu stoupat," říká ředitelka portálu Lenka Nováková.

Takový nárůst spřátelené portály v Polsku a na Ukrajině neměly. Polskému webu stoupla průměrná měsíční návštěvnost o necelých 5 % na 88.000, ukrajinskému o 1,5 % na více než 16.500.

V Polsku i Ukrajině došlo v loňském roce k poklesu průměrného měsíčního zobrazení stránek - v Polsku o 5,2 % na 806.000, na Ukrajině pak o 18,6 % na 88.000. Český portál byl oproti tomu úspěšný a opět rekordní - v průběhu roku měsíční zobrazení dosahovalo až 75.000, což představuje nárůst o 49,8 %. "Polské ani ukrajinské návštěvnosti se zatím nemůžeme rovnat, a to jak vzhledem k velikosti trhu, tak i historii fungování portálu a v případě Polska také vývojem samotného franchisingu. Máme ale radost, jak výrazně zvyšujeme naše tempo. Navíc brzy ještě zrychlíme. Připravujeme vydávání vlastního tištěného magazínu o franchisingu. A to jistě přinese i vyšší zájem nejen o náš portál, ale také o franchising jako takový. Myslím si, že pro uvedení nového časopisu je v souvislosti s celkovým trhem franchisingu ten pravý čas," vysvětluje Nováková.


Populární na fóru

Franchisingová smlouva

Sice jsou náležitosti trochu volnější, ale to může představovat výhodu i nevýhodu zároveň. Vždycky je na místě nechat si poradit od odborníků a mít jistotu,...

2 komentář(e)
posledni 30.11.2017
Učesaný byznys

Při zakládání mého kadeřnictví jsem investovala i do tvorby webových stránek, které mi moc pomohly k nalákání nových zákazníků a tedy zvýšení popularity...

1 komentář(e)
posledni 17.10.2017
Barva webu rozhoduje

Kombinace vhodných barev má určitě vliv na první dojem a je zajímavé, jak až moc. U prodejních webů je to ale i spousta dalších maličkostí - jako třeba barva a...

1 komentář(e)
posledni 24.08.2017
S riziky počítáme

Od ELKO EP prakticky denně odebíráme relé do rozvaděčů. Ale měl jsem za to, že jsou známí pouze na českém trhu. Teď jsem mile překvapen, že je i...

1 komentář(e)
posledni 13.06.2017
Franchisingová smlouva

Hraapla@seznam.cz

2 komentář(e)
posledni 21.05.2017
Rozvoj franšízingu v Česku

Dobrý den, můžu se zeptat kolik je v roce 2017 nebo 2016 už franchisingových poboček v ČR? DĚKUJI

1 komentář(e)
posledni 03.03.2017
Radim Jančura: Podnikání je o překážkách

https://www.facebook.com/Student-Agency-Bojkot-1812481502329777/?view_public_for=1812481502329777

3 komentář(e)
posledni 11.02.2017
Radim Jančura: Podnikání je o překážkách

Pan Jančura není žádný superhrdina ani Mirek Dušín, jediné co se mu podařilo je vyplnit mezeru na trhu a z toho profitovat. Osobní zkušenost mě přesvědčila, že...

3 komentář(e)
posledni 11.02.2017