23.01.2012

Co kus, to originál

V módě jsou důležité detaily, říká v Rozhovoru týdne Jan Knebl, držitel franchisové licence MISSQ pro český trh.

Čím se vaše módní značka liší od konkurence?
Na štítku oblečení z obchodů MISSQ nenajdete obligátní "Made In China". Naše společnost si zakládá na kvalitních materiálech a látkách. Nejde nám o kvantitu, takže každý kus oblečení prodáváme jen v omezeném počtu kusů, zhruba ve třech, pěti. Ač modely oplývají jednotnou linkou ve zdobení, která podtrhuje tuto značku, modely jsou originální, uniformita je u nás tabu. A na tom si zakládáme. Modelové řady doplňujeme nepřeberným množstvím doplňků, od kabelek, bižuterie až po pokrývky hlavy.

MISSQ, portret majitel masterlicence

Držitel franchisové licence MISSQ pro český trh Jan Knebl chce expandovat do Prahy.

Komu je vaše móda určená?
Naše móda je primárně určená pro dívky a ženy ve věku od 18 do 35 let. Ale vyhledávají nás i zralé ženy mezi 30ti až 50ti, které si potrpí na trendové oblečení. Dokonce máme jednu speciální zákaznici, která i přes svých osmdesát let s velikou elegancí nosí naše modely a je opravdu krásnou chodící reklamou. Možná je toho příčinou, že její manžel byl ve své době návrhářem pro Dům módy tady v Českých Budějovicích, a jak se říká, co se v mládí naučíš, ve stáří, jako když najdeš... Takže je celkem běžné, že z obchodu odchází osmnáctiletá dívka s plesovými šaťy, managerka s kostýmkem a babička s krásným svetýrkem s fiží.

Kdo vám navrhuje modely?
Veškeré návrhy modelů pochází z autorské dílny majitelky této značky Jónas Ildikó. Ve stejném ateliéru jsou návrhy dále zpracovávány proškolenými šičkami a následně exportovány do obchodů po celé Evropě. Vše od návrhu až po realizaci je pod jejím vlastním dohledem a tudíž dobře ohlídáno.

Na českém trhu jste jen krátce. Otevřeli jste jeden vlastní obchod v Českých Budějovicích a nyní hledáte franchisanty. Jak si představujete ideálního franchisanta?
Měl by to být dobrý obchodník s citem pro krásu a pro obchod samotný. Takový, který nejen, že si vše umí dobře spočítat, ale který se o své zákaznice dokáže po všech stránkách postarat. Umí nabídnout kvalitní servis, věrnostní bonusy a ještě něco navíc. U nás v obchodu se snažíme o to, aby se zde zákaznice cítily jako doma. Naše zákaznice jsou již zvyklé, že když u nás nakupují, můžou si rovnu posedět, popovídat u dobré kávy, nebo skleničky šampaňského.

Kolik obchodů byste letos chtěli otevřít?
Pro letošní rok jsme si předsevzali otevřít 5 obchodů. Nyní dojednáváme Karlovy Vary a Prahu. Máme už představu i o dalších destinacích, ale případným návrhům na jiná místa a spolupráce se samozřejmě nebráníme.

Spolupracujete se známou modelkou Terezou Maxovou. V čem spolupráce spočívá?
Již třetím rokem jsme partnery akce Art4Kids, jejíž výtěžek jde na pomoc dětem v rámci nadace Tereza Maxová dětem. Letos poprvé jsme tuto akci propojili se značkou MISSQ a zapojili se i do módní přehlídky, která měla obrovský ohlas. S nadací chceme i nadále spolupracovat ve znění našeho interního sloganu „Hezkými věcmi pomáhat k hezkým věcem“.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank