Držitel franchisové licence MISSQ pro český trh Jan Knebl chce expandovat do Prahy.
pondělí
23.01.2012
V módě jsou důležité detaily, říká v Rozhovoru týdne Jan Knebl, držitel franchisové licence MISSQ pro český trh.
 

Čím se vaše módní značka liší od konkurence?
Na štítku oblečení z obchodů MISSQ nenajdete obligátní "Made In China". Naše společnost si zakládá na kvalitních materiálech a látkách. Nejde nám o kvantitu, takže každý kus oblečení prodáváme jen v omezeném počtu kusů, zhruba ve třech, pěti. Ač modely oplývají jednotnou linkou ve zdobení, která podtrhuje tuto značku, modely jsou originální, uniformita je u nás tabu. A na tom si zakládáme. Modelové řady doplňujeme nepřeberným množstvím doplňků, od kabelek, bižuterie až po pokrývky hlavy.

Komu je vaše móda určená?
Naše móda je primárně určená pro dívky a ženy ve věku od 18 do 35 let. Ale vyhledávají nás i zralé ženy mezi 30ti až 50ti, které si potrpí na trendové oblečení. Dokonce máme jednu speciální zákaznici, která i přes svých osmdesát let s velikou elegancí nosí naše modely a je opravdu krásnou chodící reklamou. Možná je toho příčinou, že její manžel byl ve své době návrhářem pro Dům módy tady v Českých Budějovicích, a jak se říká, co se v mládí naučíš, ve stáří, jako když najdeš... Takže je celkem běžné, že z obchodu odchází osmnáctiletá dívka s plesovými šaťy, managerka s kostýmkem a babička s krásným svetýrkem s fiží.

Kdo vám navrhuje modely?
Veškeré návrhy modelů pochází z autorské dílny majitelky této značky Jónas Ildikó. Ve stejném ateliéru jsou návrhy dále zpracovávány proškolenými šičkami a následně exportovány do obchodů po celé Evropě. Vše od návrhu až po realizaci je pod jejím vlastním dohledem a tudíž dobře ohlídáno.

Na českém trhu jste jen krátce. Otevřeli jste jeden vlastní obchod v Českých Budějovicích a nyní hledáte franchisanty. Jak si představujete ideálního franchisanta?
Měl by to být dobrý obchodník s citem pro krásu a pro obchod samotný. Takový, který nejen, že si vše umí dobře spočítat, ale který se o své zákaznice dokáže po všech stránkách postarat. Umí nabídnout kvalitní servis, věrnostní bonusy a ještě něco navíc. U nás v obchodu se snažíme o to, aby se zde zákaznice cítily jako doma. Naše zákaznice jsou již zvyklé, že když u nás nakupují, můžou si rovnu posedět, popovídat u dobré kávy, nebo skleničky šampaňského.

Kolik obchodů byste letos chtěli otevřít?
Pro letošní rok jsme si předsevzali otevřít 5 obchodů. Nyní dojednáváme Karlovy Vary a Prahu. Máme už představu i o dalších destinacích, ale případným návrhům na jiná místa a spolupráce se samozřejmě nebráníme.

Spolupracujete se známou modelkou Terezou Maxovou. V čem spolupráce spočívá?
Již třetím rokem jsme partnery akce Art4Kids, jejíž výtěžek jde na pomoc dětem v rámci nadace Tereza Maxová dětem. Letos poprvé jsme tuto akci propojili se značkou MISSQ a zapojili se i do módní přehlídky, která měla obrovský ohlas. S nadací chceme i nadále spolupracovat ve znění našeho interního sloganu „Hezkými věcmi pomáhat k hezkým věcem“.