Řetězec FitCurves je oblíbený hlavně v USA, Velké Británii, Japonsku nebo Brazílii.
Úterý
31.01.2012
Řetězec posiloven FitCurves provozuje franchisovou pobočku v Olomouci. Nyní cílí na Prahu, Brno, Ostravu a Plzeň.
 

Podnikatelský duch, vášeň i finanční zázemí – to jsou tři základní věci, které by měl mít zájemce o frnachisu FitCurves. „Mnoho našich franchisantů z různých částí světa měli na začátku sen mít vlastní byznys, kde by spojili příjemné s užitečným. Když narazili na nás, zjistili, že to je přesně to, co hledali,“ říká Neda Vacheva, kontaktní osoba pro licenci FitCurves. Podle ní není pro rozjezd pobočky potřeba předchozí zkušenosti z fitness. Zájemci o licenci projdou profesionálním školením.

Koncept FitCurves vznikl v USA a jako první na světě nabídl speciální 30minutové cvičení pro ženy. Jedná se o kruhový trénink o více stanovištích. Každé z nich umožňuje procvičit intenzivně jinou svalovou partii a ve výsledku pak komplexně celé tělo. A právě v tom se podle Vachevy koncept FitCurves odlišuje od tradičních posiloven.

Podle Vachevy se česká zákaznice výrazně neliší od svých kolegyň v západní Evropě a Spojených Státech. "Moderní ženy chtějí chodit na zábavné, rychlé a přitom efektivní cvičení. Zároveň chtějí mít kdykoli po ruce trenéra, který jim pomůže při jakýchkoli problémech. To vše naše posilovny nabízejí," dodává Vacheva. FitCurves má v ČR velké plány. Během 3 let zamýšlí provozovat minimálně 10 center a stát se lídrem na trhu.