Podle jednatele společnosti WSI Digital Marketing Milana Drbohlava roste síla Facebooku i u nás. V současnosti má svůj profil přes 3,5 mil.Čechů.
Pátek
27.01.2012
Důležitost sociálních sítí i videa na internetu bude vzrůstat, tvrdí odborníci z WSI.
 

Společnost WSI ve spolupráci s Českou asociací franchisingu uspořádala seminář o novinkách v internetovém marketingu. Držitel master franchisové licence WSI pro Českou republiku a Slovensko Milan Drbohlav vysvětloval, proč se nyní firmám a podnikům vyplatí do online reklamy investovat. "Nikdo už dnes nezpochybňuje fakt, že investice do reklamy v tištěných médií se postupně přelévají do reklamy na internetu. Pro firmy je výhodné, že mohou efekt investice nejen přesně měřit, ale že online reklama je mnohdy levnější než klasická," vysvětluje Drbohlav.

Pokud chce podnikatel na internetu uspět a být se svým produktem vidět, měl by podle Drbohlava učinit 3 základní kroky: měl by provést analýzu klíčových slov, která jsou pro jeho byznys důležitá. Měl by zvážit využití placené reklamy ve vyhledávačích a také zajistit, aby na zvolená klíčová slova byl k nalezení ve vyhledávačích i sociálních médiích. "Člověk si ale musí uvědomit jednu základní věc. Není nejdůležitější, zda jste na prvním místě ve vyhledávači, ale že odkazy na váš obsah dominují první desítce výsledků vyhledávání. Zároveň musí první informace, které ve vyhledávači o vás jsou, dokázat zaujmout," dodává Drbohlav.

Velkou budoucnost má vedle sociálních sítí videomarketing. "Jen na YouTube je každou minutu nahráno 48 hodin nového videomateriálu. Každý uživatel průměrně shlédne 12 hodin videa za měsíc. Z toho plyne, že videoreklama bude mít na internetu čím dál větší vliv," dodává Drbohlav.