Pavol Jakubec má na starosti rozšiřování sítě Coffeeshop Company v ČR, na Slovensku, Maďarsku a Polsku.
Pondělí
13.02.2012
Nejen o nových modulových kavárnách jsme hovořili s držitelem licence Coffeeshop Company pro čtyři země střední Evropy Pavlom Jakubcem.
 

Kolik kaváren chcete otevřít v letošním roce?
V Čechách máme v plánu otevřít pět klasických a pět modulových kaváren. Těšíme se velkému zájmu ze strany franchisingových partnerů, a proto je to hlavně o tom, zda najdeme dostatek dobrých lokalit. Dvě klasické kavárny v Praze a Ostravě jsou ve výstavbě a budou otevřeny do dvou měsíců. Dále se připravují dvě modulové kavárny. Intenzivně hledáme prostory v dalších třech krajských městech, kde naši partneři čekají na vhodnou příležitost.

Co jsou modulové kavárny?
Jde o menší kavárny, které lze umístit téměř kamkoli. Místo najdou v pasážích, vestibulech nádraží nebo u vchodů do metra. V současné době umíme nabídnout širokou škálu typů kaváren – od větších modulů, přes malé bary až po mobilní venkovní stánky.

V čem je vaše výhoda oproti konkurenci?
Naše výhoda je především v kvalitě a šířce produktové řady a dále v tradičním servírování a podávání kávy vycházejícím z vídeňské tradice.

Není vhodnější nyní spíše vyčkávat, jak se vyvine situace nejen v Evropě? Každý den se ekonomické zprávy zhoršují…
Nyní je naopak nejvhodnější doba začít. Na realitním trhu jsou mnohem výhodnější podmínky, než tomu bylo před pár lety. Spotřeba kávy neklesá, naopak stabilně roste. Pouze se přelévají zákazníci, kteří už nejsou ochotni platit za nekvalitní produkty a služby.

Pro jaký typ člověka se podle Vás hodí provozovat vaši franchisu?
Náš koncept se hodí pro člověka, který má samozřejmě rád kávu a je ochoten se svému podnikání věnovat na každodenní úrovni s velkou vášní a zapálením. Takový přístup je potom vidět jak na výsledcích, tak na spokojených hostech, což je nejlepší odměna pro naše partnery.


Populární na fóru

Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Prodej podniku - nápadu

To s vámi soucítím. Také jsem měla jeden celkem úspěšný projekt, ale stál mě veškerý čas, takže už mě ke konci ani tolik netěšil... Společnost se určitě...

2 komentář(e)
posledni 24.11.2017
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015
Lidé jsou základ

Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...

1 komentář(e)
posledni 15.07.2015
Prodej podniku - nápadu

Dobrý den, mám podnik v gastronomii, je to jedinečný nápad založený v srpnu 2014, na facebooku máme přes 10tis fanoušků a nemáme problém, co se týče...

2 komentář(e)
posledni 16.06.2015
Fast food franchises

Dobrý den, protože ráda cestuji, dovolím si říct, že jsem viděla řadu zajímavých konceptů, které mají po světě řadu poboček - nevím, jestli zrovna...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014
Fast food franchises

Fastfoodové koncepty jsou u franchisové spolupráce nejoblíbenější, avšak český gastronomický trh aktuálně zažívá konsolidaci. Tudíž dle našich informací je...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014