Starbucks: Na železnici i v Nizozemí
Kafe Starbucks si Nizozemci budou moci dát i na vlakových nádražích. Svědčí o tom nedávná dohoda kavárenského gigantu s nizozemskou společností Servex, která je jedním z největších poskytovatelů občerstvení na tamní železnici. První restaurace by měla být otevřena v historickém centru na hlavním nádraží v Amsterdamu na jaře příštího roku, po něm budou následovat další. Firma to uvedla v tiskové zprávě.
Nejlepší obrana? Útok
Starbucks se přitom chce zaměřit na železnice a letiště nejen v Nizozemí, ale prakticky na všech důležitých trzích v Evropě – Francii, Německu a Velké Británii. Měl by otevřít na 150 restaurací v klíčových destinacích. „Útokem na evropských trzích se tak chce Howard Schultz (šéf Starbucks, pozn. red.) bránit útlumu, který ho postihl na skomírajícím americkém a australském trhu,“ řekl Martin Jonáš z poradenské firmy PROFIT system. V USA totiž Starbucks ohlásil uzavření na 600 restaurací a ¾ kaváren v Austrálii.
Starbucks čelí tlaku
V posledním období čelí Starbucks významnému tlaku, který je spojen s přicházejícím poklesem světové a především americké ekonomiky. Navíc začal významněji rozšiřovat svůj koncept kaváren McCaffé také McDonald´s. Starbucks ve více než 10.000 kaváren po celém světě zaměstnává na 110.000 lidí.
Zobrazit v katalogu franšíz
PŘEČTI ČLÁNKY
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Vašek Hájek za tři roky, do kterých spadala éra covidu, stihl otevřít tři úspěšné franšízy Vosíme.cz. Proč uvěřil právě této pizze?
Chocafé je kavárna, kde proudí především belgická čokoláda. Co tento koncept nabízí franšízantům nám v rozhovoru přiblíží zakladatel značky Jan Novák.
Dva kamarádi Honza a Matěj postavili svůj koncept bistra na čerstvých těstovinách, které dovedou mimořádně rychle servírovat zákazníkovi. Nyní svůj nápad nabízí jako franšízu.
„Počty franšíz s vaflemi, palačinkami a lívanci rostou. Nyní cílíme na všechna krajská města“, říkají franšízoři Elvis Osmanović a Dino Pekez.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Nejsilnější značky v oblasti franšízingu pro rok 2017 jsou KFC, Dunkin’ Donuts a McDonald’s.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Subway vidí potenciál na benzinkách
a
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...