09.02.2012

Husky se chce rozšiřovat

Síť obchodů se sportovním oblečením hodlá expandovat i v letošním roce. Plánuje otevřít alespoň dvě franchisové prodejny.

Česká společnost Husky vznikla před 15 lety s cílem vyrábět a dodávat na trh kempingové vybavení, turistické batohy a sportovní oblečení. Firma v současné době provozuje 13 vlastních prodejen, dva outletové obchody a tři franchisové prodejny. "V letošním roce plánujeme i přes pokračující ekonomickou stagnaci trhu expandovat a otevřít zhruba dvě až čtyři vlastní prodejny. S podobným číslem počítáme i pro franchisové obchody," říká manažer obchodní sítě Husky Milan Ponrt.

husky_prodejna_praha

Prodejny Husky cílí především na příznivce outdooru, kempování, lyžování nebo milovníky hor a turistiky.

Společnost proto hledá vhodné franchisanty, kteří by se na rozvoji sportovních prodejen podíleli. Obchody mají společné logo „Husky Outdoor Shop“ ve shodném designu a stylu. Podle Ponrta nejde o monobrandové prodejny, pouze fungují na podobném outdoorovém konceptu. V obchodech stěžejní zboží představují výrobky Husky. Vedle Česka firma míří i na slovenský trh.

S konkurencí bojuje společnost hlavně vlastním originálním designem. Podle Ponrta je rovněž důležité stále vylepšovat vlastnosti použitých materiálů v poměru k ceně. Zákazníky Husky láká speciálními prodejními akcemi. "Zákazníci mnohem více sledují kvalitu a jsou mnohem náročnější a vyžadují péči a nadstandardní servis, který se jim snažíme poskytovat jak v našich prodejnách, tak i na našem webu," dodává Ponrt.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank