Nová pravidla pro franchisanty
Rok 2012 je pro slušovickou společnost Oxalis rokem novinek. "Připravujeme změnu konceptu, úpravu některých pravidel pro naše franchisové partnery, novou příručku. To vše by mělo vést ke zkvalitnění služeb směrem k našim franchisantům a celkově k posílení naší maloobchodní sítě," uvedla manažerka exportu společnosti Oxalis Pavlína Křivánková.
Vedle těchto změn firma hodlá otevírat další pobočky. Chystá se nový obchod v pražském obchodním domě Palladium. Zájem o rozjezd nových poboček je podle Křivánkové mezi franchisanty velký. "Již je téměř jisté, že v průběhu léta budeme otevírat jednu či dvě franchisové prodejny v Čechách. Otevření další prodejny, tentokrát na Moravě, je v jednání. A abychom nic nezakřikli, tak konkrétní lokality upřesníme později," dodala Křivánková.
Do karet společnosti Oxalis hraje i fakt, že Češi se pomalu učí pít kvalitní sypané čaje i praženou kávu. Podle Křivánkové je sice tato změna ve vnímání kvality čaje i kávy během na dlouhou trať, pozitivní výsledky ale začínají být zřejmé. "Do obchodů Oxalis se totiž vrací čím dál více stálých zákazníků a noví přicházejí," těší Křivánkovou.
PŘEČTI ČLÁNKY
Franšízový prodejce sypaného čaje a výběrové kávy letos získal podíl na čajové továrně přímo v Indii. Nové obchodní cíle nyní zaměřují především na zahraničí
„Letité zkušenosti s franšízou v Česku chceme přetavit i do mezinárodního prostředí," říká zakladatel franšízové sítě prodejen čaje a kávy Oxalis Petr Zelík.
Specializované prodejny značky Oxalis jsou podnikatelskou příležitostí i do menších měst. Jakou podporu franšízor nabízí?
„Žádná franšízová prodejna nebyla loni uzavřena, síť zůstala otevřena v plném rozsahu. Letos chceme růst,“ říká Petr Zelík, majitel konceptu Oxalis.
„Chceme v zahraničí najít partnery, kteří otevřou alespoň jeden vlastní obchod s kávou a čajem, a dále budou rozvíjet franšízovou síť," říká majitel konceptu Oxalis Petr Zelík.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Populární na fóru
Fornetti se mění v Minit
Zdravím,no někde je asi problém.Co myslíte?Petr
Pont zamířil na Florenc
0:38, pondělí, obchod PONT na Florenci: Přijel jsem z cesty, mám chuť na jedno plzeňské pivo. Pivo se zde prodává pouze po čtyřech půllitrech. První kopanec....
Fornetti se mění v Minit
Dokud se nezmění i ceny tak se nic moc neděje. Fornetti obchod jsem otevřel v Ostravě a držel jsem bez to bez zisku 3 měsíce. Krásně jsem jim naletěl na jejich...
Fornetti se mění v Minit
Zajímavé, docela ráda bych se dověděla více. Bude nějaký rozhovor?
Tesco na odchodu?
Co myslíte, je odchod Tesca z ČR reálný?
Má šanci na úspěch?
Do České republiky míří rakouský koncept Tiroler provozující obchůdky s alpskými delikatesami. Jeho zakladatel Wolfgang Obermüller prozradil jeho plány. Co...
Výhodou je důraz na kvalitu
Ani bych nečekal, že české čaje takto uspějí ve světě. Výborně!
Konkurenční boj začíná
Já bych je hnal, dyť jim to ukradli!