DME chce do Evropy
Speciální metodou výuky angličtiny DME se v současnosti učí v 51 městech v Česku a na Slovensku. Síť těchto partnerských škol se podle ředitelky DME Zuzany Ležanské neustále rozšiřuje. "Na Slovensku už máme pokrytou většinu měst, teď se proto více soustředíme na Českou republiku. Tato metoda má obrovský potenciál a věříme, že bude mít úspěch i na českém trhu. Nedávno jsme například získali partnerskou školu v Brně," dodává Ležanská.
Podle Ležanské by se tento licencovaný systém výuky angličtiny mohl postupně rozšiřovat i do dalších evropských států. A to díky mezinárodní společnosti Smart Education.s.r.o., pod kterou DME na začátku letošního roku přešla. "Je pravda, že jazykových škol je v dnešní době mnoho, ale většina z nich nabízí jen tradiční styl výuky, při kterém využívají jen běžně dostupné učebnice. Jsme přesvědčení, že s inovativní metodou se mohou uživit jak nové školy, tak i ty existující, které si chtějí rozšířit produktové portfólio a přijít na trh s něčím novým," myslí si Ležanská.
Umět anglicky je v dnešní době pro většinu lidí nezbytnou nutností. Podle Ležanské je ale důležitá nejen efektivnost vybrané metody výuky, ale i zábavnost. Když totiž člověka hodina angličtiny baví, učí se mu lépe a rychleji.
PŘEČTI ČLÁNKY
Marta Toulová je majitelkou jednoho z nejvíce rostoucích franšízových center Helen Doron English v Českých Budějovicích. Zeptali jsme se jí, jaký je její recept na úspěch.
Vzdělávací franšíza Logiscool chce proniknout dál do regionů. Může zde fungovat více jak 30 poboček.
Školy Maple Bear vznikají díky franšíze po celém světě a využívají dobré pověsti kanadského vzdělávacího modelu. V Česku míří do největších měst.
Williama, prince z Walesu, zaujal koncept Young Engineers. Líbí se mu jeho přístup, který v dětech vzbuzuje nadšení pro techniku. Zaujme i franšízanty v Česku?
„Vzdělávací workshopy jsou naším nejžádanějším produktem. Proto se na ně zaměřujeme v novém obchodním modelu pro franšízanty,“ říká Kamila Holody z Edukida.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Populární na fóru
Angličtina hlasitě
Aby ne, dneska angličtinu potřebuje pomalu i prodavačka. Tak aby o ní nebyl zájem. Mě je 45 a taky jsem musel začít chodit na kurzy kvůli zaměstnání. Ale není to...
Matika snadno a rychle
Vidíte, Bedřichu, máte příležitost něco vytvořit :)
Matika snadno a rychle
Jo, není něco i pro dospělé? Někteří jedinci by lekce matiky potřebovali...
Matika snadno a rychle
Zajímavá franchisa. Je dobře, že se někdo konečně zajímá i o vzdělání matematické