Zájem o franchising roste

Středa
07.03.2012
Na 1 750 zájemců navšívilo v pátek a sobotu veletrh Franchise Meeting Point. Své koncepty představilo 35 vystavovatelů.
 

Letošní brněnský veletrh Franchise Meeting Point se podle většiny účastníků povedl. Důkazem jsou i nečekaně vysoká čísla počtu návštěvníků. Veletrh se konal od 2. do 3. března 2012 v prostorách brněnského výstaviště a během dvou dnů ho navštívilo 1 750 zájemců o tento způsob podnikání. Pozitivní je vysoká účast mladých lidí. Výjimkou nebyli ani studenti vysokých škol, kteří o franchisingu píšou bakalářské nebo diplomové práce.

Jiří Böhm, PR Manager PROFIT system®, přednáší o trendech v českém franchisingu.

Velký zájem o veletrh je potvrzením trendu, na který poukázala už publikace Franchising Report 2011. V ní se píše o rostoucím zájmu o podnikání formou franchisingu, protože podnikání pod zavedenou značkou je méně rizikové než začínat pod vlastním jménem. Mezi vystavovateli byly jak známé a zavedené značky (Subway, Yves Rocher), tak ty méně známé, které s franchisingem teprve začínají (Sklizeno, Končím s fajčením), i zahraniční společnosti, které na českém trhu ještě vůbec nepůsobí (Bennigan's z Kypru, Cili Pizza z Litvy).

Franchise Meeting Point navštívili nejen Češi, ale také Slováci, Poláci a mnoho dalších národností.

Součástí veletrhu byly také přednášky odborníků i prezentace jednotlivých franchisingových konceptů. Společnost PROFIT system®, která provozuje portál FranchisigINFO.cz, zde představila svou publikaci o stavu franchisingu v Česku Franchising Report 2011 a také nový časopis na tuzemském trhu Vlastní firma FRANCHISING, jehož první číslo vyjde už na konci března.

Šéfredaktorka časopisu Vlastní firma FRANCHISING Barbora Štanglová (3.zleva) v debatě vysvětluje výhody franchisingového podnikání.

Pro zájemce o franchising se chystá jubilejní už desátá konference Franchising Forum 2012. Akci pořádá Česká asociace franchisingu a uskuteční se 30. května 2012 v hotelu Holiday Inn Prague Congress Centre.


Populární na fóru

Česko jako domov pro nové značky

Blbost. Bylo jich skoro dvojnásobek. Viz https://www.retailguide.cz/cs/38-novych-znacek-na-ceskem-trhu/

1 komentář(e)
posledni 08.02.2023
Běžná výše poplatků

Dobrý den, poplatky se vždy stanovují individuálně dle finančních výsledků a výnosnosti daného konceptu, mohou to být % od 2-10% nebo fixní poplatky nebo kombinace...

2 komentář(e)
posledni 28.02.2021
Běžná výše poplatků

Dobrý den, zajímalo by mě, jaká je běžná výše poplatků. Jedná se o neznámou firmu podnikající na poli zábavy, něco jako lasergame, VR, únikovky. Děkuji za...

2 komentář(e)
posledni 04.01.2021
Franšíza - co to je?

Taky bych chtěl začít podnikat a nemám s tím skoro žádné zkušenosti. O franchisingu jsem si dost přečetl a příjde mi to jako ideální start do podnikání pro...

1 komentář(e)
posledni 18.11.2019
Ochranné známky je třeba kontrolovat

Má někdo zkušenost s monitoringem ochranných známek? Našel jsem www.ipdefender.eu a je bezonkurenčně nejlevnější i se zdarma verzí do 3 ochranných známek a má...

1 komentář(e)
posledni 06.05.2019
Franchisingová smlouva

Sice jsou náležitosti trochu volnější, ale to může představovat výhodu i nevýhodu zároveň. Vždycky je na místě nechat si poradit od odborníků a mít jistotu,...

2 komentář(e)
posledni 30.11.2017
Franchisingová smlouva

Hraapla@seznam.cz

2 komentář(e)
posledni 21.05.2017
Rozvoj franšízingu v Česku

Dobrý den, můžu se zeptat kolik je v roce 2017 nebo 2016 už franchisingových poboček v ČR? DĚKUJI

1 komentář(e)
posledni 03.03.2017