I prodej rolet je atraktivní byznys
Čím se společnost Bematech zabývá?
Naše společnost je výrobcem dekorativní stínící techniky vysoké kvality. Vyrábíme římské rolety, panelové posuvné stěny, vnitřní a vnější žaluzie, záclony nebo markýzy.
Nyní se tedy snažíte rozšiřovat svou síť pomocí franchisingu?
Ano, hledáme franchisanty, kteří chtějí prodávat zboží pod naší značkou. Není tak důležité vytvořit obrovskou síť, ale do pěti lety bychom rádi provozovali 15 až 20 obchodů.
Měl by být franchisant z oboru nebo stačí, když bude mít obchodního ducha?
Svým způsobem je výhodou, když náš franchisant nebude přímo z oboru. Jiný pohled na naše výrobky nebo i design obchodu celý koncept obohatí. Když přijde někdo zvenčí, může dodat nové prvky, které naše výrobky zatraktivní. Lidé, kteří jsou dlouho v oboru, mohou postupem času ztratit správný cit, protože pro něj je žaluzie pořád jen žaluzie.
Kolik nyní máte prodejen?
V současnosti máme celkem čtyři provozovny v Praze, Brně, Plzni a slovenské Žilině. Jde o showroomy nazvané Creative Point, v nichž své výrobky představujeme. Jsou to ale stále v podstatě pilotní projekty.
V jakých lokalitách by se mohly prodejny uplatnit?
Spíše ve větších krajských městech. Tím myslíme Prahu, Brno, Ostravu, Zlín nebo Hradec Králové. Z nedávného veletrhu Franchise Meeting Point jsme si odnesli několik zajímavých kontaktů, takže zájem o náš koncept je.
Jaká je konkurence na trhu?
Konkurence je vysoká. Ale myslím, že podobná firma s tak širokým portfóliem zboží jako naše neexistuje. A když teď navíc zkoušíme posílit naši pozici za pomoci franchisingu, tak doufáme, že nás to posune zase o krok dále.
Myslíte, že váš koncept může na franchisongovém trhu uspět?
Věříme, že nás koncept je zajímavý a může uspět. Naše firma může být pro franchisingové podnikání rozhodně zajímavá. V našem oboru není tak obvyklé tímto způsobem expandovat, jako je to normální například u kaváren. Vidíme v tom velký potenciál.
PŘEČTI ČLÁNKY
Na náš trh právě vstupují značkové prodejny profesionálního i hobby nářadí s promyšleným systémem služeb. Podaří se ukrajinské franšíze stejný úspěch jako doma?
Nejprve Tomáš Tuček prorazil na trhu s bazény a exteriérovými doplňky Albixon. Nyní cílí na interiéry a otevřel franšízovou prodejnu Solodoor. Jak se mu daří tyto obory spojovat?
Stavební společnost Easy Homes působí na trhu 10 let. Aktuálně hledá partnery, kteří by zajistili realizaci zakázek v některých regionech.
„Zaškolení a předání know-how ze strany Lomaxu zabere pouze pár týdnů. Franšízant tak může začít brzy vydělávat," říká Miloslav Kopeček, obchodní ředitel B2B sítě Lomax.
Jak uspořit za teplo, otázka, která zejména letošní zimu trápila řadu lidí nejen v Česku. Byla to však i šance na úspěch franšízantů konceptu Maxeco.
Nejčtenější
Výživové poradenství franšízy Nutriadapt dává prostor a příležitost i začínajícím podnikatelům. Jak se dá naskočit mezi nejlepší ve svém byznysu už v poměrně mladém věku?
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Jak se daří pobočkám nově otevřené Partners Banky a kde je šance pro nové franšízanty? Odpovídá Jan Brejl, obchodní ředitel finanční skupiny Partners.
TAB Board propojuje majitele a manažery lokálních firem, kteří mezi sebou sdílí zkušenosti. Franšízant Tomáš Petrů pro setkání využívá i netradiční prostředí.
Populární na fóru
Nový tip na podnikání
Dánská značka nábytku pro děti Flexa míří do Česka. Chce vybudovat síť prostřednictvím franšízantů. Co myslíte, jak se jí povede v přímém souboji s...
Mezera na trhu?
p.Plesník můžete mi zavolat či napsat,potřeboval bych poradit.děkuji 602369757
Kde je mezera na trhu?
Pokud je tento systém na cestě zlepšit podmínky k podnikání v České rebublice, tak jim jen tleskám. jen vezměte v potaz, že malé firmy mají malé tj. nízké finanční...
Kde je mezera na trhu?
Komentář