Little Things for little people se hodí do měst s alespoň 30 tisíci obyvateli. Provozovny je vhodné umístit na centrální rušné ulici, náměstí nebo do obchodního centra.
pondělí
26.03.2012
Koncept Little Things for little people vyrábí a prodává dětské oblečení více než 10 let. V současnosti hledá prvního franchisanta.
 

Plány pro letošní rok má firma jasné. Otevřít jednu franchisovou provozovnu. Větší expanze po českých městech počká. "Mohlo by se to na první pohled zdát jako nízký cíl, nicméně chceme prvnímu franchisantovi věnovat veškerou možnou podporu a energii tak, aby jeho podnikání bylo maximálně úspěšné," vysvětluje Helena Hůrková Mrňávková, jednatelka společnosti Věcičky pro malé lidičky s.r.o. Ta byla založena v roce 2000 v Pardubicích jako ryze česká společnost a je provozovatelem konceptu pod obchodním názvem Little Things for little people.

Tento koncept v porovnání s ostatními oděvními značkami vyrábí zboží v počtu kusů na hranici zakázkové výroby. Žádné oblečky nejsou podle Mrňávkové zadávány do externí výroby, což zaručuje vysokou úroveň zpracování, kontroly a tím i kvality. "V provozovnách potom asistentky prodeje mají možnost se každému zákazníkovi individuálně věnovat, znají dobře celý sortiment. Zákazníci tak odcházejí s dobrým pocitem z nákupu, což vede k tomu, že naše provozovny mají vysoký poměr zákazníků, kteří se k nám rádi vrací," dodává Mrňávková.

K poklesu zájmu o kvalitní dětské oblečen podle Mrňávkové i přes snižování porodnosti nedojde. Stoupá totiž počet zákazníků, kteří ocení kvalitu a osobní přístup. Důležité je také zvyšování povědomí o značce. Existuje také početná skupina zákazníků, kteří raději nakupují české zboží v malém českém obchodě než oblečení ve velkých řetězcích.