Vizualizace prodejního místa My Culture.
Středa
28.03.2012
Kulinářské chutě lidí se mění. Na to spoléhá franchisová síť kiosků s jogurty My Culture, která zvažuje vstup na český trh.
 

Řetězec s prodejnami jogurtových produktů My Culture, který má centrálu v Londýně, je další společností, která expanduje prostřednictvím franchisingu. Působí v deseti zemích v Evropě a Asii. Firma nedávno prodala licenci do Bulharska, Belgie a Irska. V plánu je i expanze na italský, španělský a francouzský trh. Cílí také na Polsko. "Intenzivně jednáme s podnikatelem, který má zájem o master franchisu. Chceme v Polsku vybudovat síť našich obchodů. Vedle toho komunikujeme s lidmi, kteří chtějí provozovat vlastní prodejny," říká Isabella Pietrkiewiczová, ředitelka franchisingu My Culture pro polský trh.

Gastronomický koncept má v hledáčku také Českou republiku, ve které se rozhlíží po vhodném kandidátovi na pozici master franchisanta. Ten by měl na starosti rozjezd jogurtové sítě v českých a moravských městech. Jogurty My Culture se hodí do stánků umístěných v obchodních centrech. Jejich velikost je zhruba 10 metrů čtverečních a mohou být umístěny všude tam, kde je možné se připojit na vodu. V nabídce My Culture jsou čerstvé a mražené jogurty s různými ovocnými přichutěmi, řada teplých a studených mléčných nápojů, ovocné džusy a káva.

Koncept by podle Pietrkiewiczové na trhu mohl uspět. Lidé začínají těžká jídla nahrazovat lehčími a zdravějšími. "Naše výrobky jsou vhodné pro zákazníky, kteří dbají na zdravý životní styl. Představují alternativu ke klasickým fastfoodům, které v nákupních centrech zatím dominují," vysvětluje Izabela Pietrkiewiczová.

Pro více informací kontaktujte redakci našeho portálu.


Populární na fóru

Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Prodej podniku - nápadu

To s vámi soucítím. Také jsem měla jeden celkem úspěšný projekt, ale stál mě veškerý čas, takže už mě ke konci ani tolik netěšil... Společnost se určitě...

2 komentář(e)
posledni 24.11.2017
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015
Lidé jsou základ

Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...

1 komentář(e)
posledni 15.07.2015
Prodej podniku - nápadu

Dobrý den, mám podnik v gastronomii, je to jedinečný nápad založený v srpnu 2014, na facebooku máme přes 10tis fanoušků a nemáme problém, co se týče...

2 komentář(e)
posledni 16.06.2015
Fast food franchises

Dobrý den, protože ráda cestuji, dovolím si říct, že jsem viděla řadu zajímavých konceptů, které mají po světě řadu poboček - nevím, jestli zrovna...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014
Fast food franchises

Fastfoodové koncepty jsou u franchisové spolupráce nejoblíbenější, avšak český gastronomický trh aktuálně zažívá konsolidaci. Tudíž dle našich informací je...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014