Jízdenky na vlak i v obchodě
Nejen rohlík nebo pití, ale i jízdenku na vlak. To si od pondělka mohou koupit v pilotní prodejně řetězce convenience marketů Pont v Říčanech u Prahy. Pilotní projekt tzv. Tiket Pont Centra se v pondělí rozjel na jednom z menších nádraží. „Jde o pilotní projekt. Po třech měsících uvidíme, jak bude koncept úspěšný. Poté se určí další strategie rozvoje,“ řekl portálu FranchisingINFO.cz Marek Cagášek, výkonný ředitel společnosti JP Servis, která provozovny Pont spravuje. Vedle této sítě, která se již začíná rozvíjet na principu franchisingu, firma provozuje i síť „kaváren“ Fornetti Café.
Rozvoj v menších nádražích
Podle Českých drah, které mají provoz síť prodejen „pod palcem“, by měla přinést změna především úspory v nákladech. „Je to ale zároveň výhodné pro cestující, kteří najdou na jednom místě více služeb,“ uvedl Cagášek. V některých Pont prodejnách je již nyní možné koupit tikety Sazky. V nové prodejně jsou pak i toalety. Do budoucna chce řetězec služby ještě rozšiřovat. „V budoucnu tak budou vypadat odbavovací a komerční prostory i dalších menších železničních stanic,“ uvedly České dráhy v tiskové zprávě. Podle dřívějších informací Cagáška, by se ale podobné markety měly objevit i na autobusových nádražích.
Convenience obchody: Stále více
Tzv. convenience obchody zažívají relativně rychlý rozvoj. Do segmentu menších obchodů se zakousl také finanční dravec Penta Investment, který koupil polský koncept Žabka a přetransformoval ho s novým logem do Česka. V současnosti má firma 10 provozoven v Praze. Do roku 2010 chce mít po celém Česku na 250 marketů. Pont má v současnosti na 20 obchodů.
PŘEČTI ČLÁNKY
Prodejna novin a tabáku Relay je možností, jak podnikat pod známou značkou s minimálními nároky na počáteční investice. Jak se jim u nás daří a čím mohou oslovit zájemce?
Franšízový prodejce sypaného čaje a výběrové kávy letos získal podíl na čajové továrně přímo v Indii. Nové obchodní cíle nyní zaměřují především na zahraničí
„Celý náš byznys je postavený na lidech, jsou to nejcennější, co máme," říká Petr Adámek, franšízový specialista značky Náš chléb Vaše pekárna.
„Naším strategickým cílem je udržet trend v expanzi nových prodejen a zajistit rozvoj náš i obchodních partnerů," říká Jaroslav Smrčka, manažer sítě Traficon.
Poslední dva roky nebyly pro franšízu PONT to go procházkou růžovým sadem. Na co se aktuálně soustředí a jaké jsou plány do roku 2023?
Nejčtenější
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
U solné terapie toto známé rčení skutečně platí. Franšízové Centrum Solné terapie CST ze Slovinska na tom staví úspěšný byznys. Nyní míří i na český trh.
Realitní trh v porovnání Česka, Evropy a Ameriky i metody moderního prodeje nemovitostí přibližuje v rozhovoru Mgr. Tomáš Jelínek, MBA, CEO franšízové společnosti Centrury21.
Populární na fóru
Fornetti se mění v Minit
Zdravím,no někde je asi problém.Co myslíte?Petr
Pont zamířil na Florenc
0:38, pondělí, obchod PONT na Florenci: Přijel jsem z cesty, mám chuť na jedno plzeňské pivo. Pivo se zde prodává pouze po čtyřech půllitrech. První kopanec....
Fornetti se mění v Minit
Dokud se nezmění i ceny tak se nic moc neděje. Fornetti obchod jsem otevřel v Ostravě a držel jsem bez to bez zisku 3 měsíce. Krásně jsem jim naletěl na jejich...
Fornetti se mění v Minit
Zajímavé, docela ráda bych se dověděla více. Bude nějaký rozhovor?
Tesco na odchodu?
Co myslíte, je odchod Tesca z ČR reálný?
Má šanci na úspěch?
Do České republiky míří rakouský koncept Tiroler provozující obchůdky s alpskými delikatesami. Jeho zakladatel Wolfgang Obermüller prozradil jeho plány. Co...
Výhodou je důraz na kvalitu
Ani bych nečekal, že české čaje takto uspějí ve světě. Výborně!
Konkurenční boj začíná
Já bych je hnal, dyť jim to ukradli!