01.11.2007

Do Česka míří nové franchisové řetězce

Česká ekonomika roste, lidé jsou bohatší a tak se domácí trh stává stále zajímavější destinací nejen pro turisty, ale také pro zahraniční podnikatele. Důkazem toho může být výčet nových franchisových řetězců, které se v nejbližší době chystají vstoupit na domácí trh.

Půjde například o německou síť kaváren a barů Cup&Cino, autoservisy Midas či květinářství Monceau Fleurs.

Zdjęcie punktu systemu Helen Doron Early English

Baby boomu v Česku využívají i franchisové řetězce. Například Helen Doron úspěšně rozvíjí systém výuky angličtiny malých dětí již od 3 měsíců.

Láká rostoucí ekonomika

„První kavárnu bychom chtěli otevřít v Praze už v první polovině příštího roku,“ řekl v tisku Falko Tlueckebaum z německého řetězce Cup&Cino. A rostoucí český trh uvedl vedle blízkosti obou zemí jedním z hlavních důvodů, proč chce firma expandovat právě u nás. Rostoucí české ekonomiky se ale chystají využít i další koncepty, například Guy Degrenne nabízející nádobí a příbory, síť sportovního oblečení Jack Wolfskin, Pronto Wash s ekologickými myčkami na auta či Dama Service s konceptem doplňování inkoustových náplní.

Český „baby boom“ táhne

V zahraničí se již také ví o českém „baby boomu“. Před čtyřmi roky vstoupil na domácí trh řetězec Helen Doron s dlouhodobou výukou angličtiny pro malé děti. Nenasytný trh se zbožím a službami chce využít také řetězec Baby One se zbožím pro děti.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank