17.04.2012

Paneria útočí na obry

Tuzemskému gastronomickému konceptu Paneria se povedl husarský kousek. Stal se druhým největším fastfoodovým řetězcem v ČR.

Česká Paneria narušila americkou hegemonii. Díky koupi společnosti Bäcker správní, s.r.o. a postupnému rebrandingu 35 obchodů Mistr Bäcker do nového stylu Panerie se stala dvojkou na trhu. Před ní je už pouze McDonald's s 89 provozovnami. Paneria s 68 obchody odsunula na třetí místo KFC, které provozuje 56 poboček. Od 11. dubna jsou prodejny i obaly značky Mistr Bäcker vyvedeny v moderním designu, který vyhrál mezinárodní soutěž o nejkreativnější reklamu Louskáček v kategorii Komerční design.

paneria_pobocka_brno

Paneria si zakládá na domácích výrobcích. Z 90 procent mají její produkty český surovinový základ, nábytek pro všechny provozovny je pak od české firmy TON.

S rebrandingem Mistra Bäckera začala firma koncem loňského roku. "Stále pokračujeme v expanzi zřizováním nových klasických Panerií. V prosinci jsme otevřeli nový fastfood v Praze na Andělu, v únoru třetí Panerii v Brně, v březnu pak přibyla nová provozovna v Ostravě,“ říká Michal Freiberger, ředitel divize Food and Service českého konceptu Paneria.

Společnost plánuje expanzi v rámci České republiky opět formou franchisingu a na jaře startuje nový koncept malých Panerií, nazvaných Paneria Expres. Ty budou nabízet výrobky, které si zákazníci odnesou s sebou domů či do kanceláře. Do konce letošního roku by mělo trh fastfoodů obohatit deset nových Panerií. “Již dnes zaměstnáváme 400 lidí a budeme vytvářet další pracovní místa,” zdůrazňuje Freiberger. V Paneriích letos plánují tržby 430 milionů korun.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank