30.04.2012

Úspěch na malém městě

Síť dietetických center NATURHOUSE expanduje po celé republice. Často jsou jejími franchisanty ženy.

Španělský koncept NATURHOUSE provozuje v Česku 44 poboček. Drtivá většina z nich je v rukách franchisantů. Vedle velkých měst jako Praha, Brno, Ostrava nebo Plzeň se soustředí i na menší typu Prostějov, Jindřichův Hradec nebo Beroun. Tuto orientaci potvrzují také poslední otevřené franchisové provozovny, které jsou v Příbrami, Písku a Žatci.

naturhouse_brno_pobocka

V dubnu byly otevřeny nové pobočky v Litoměřicích a Zlíně. Do letních prázdnin plánuje NATURHOUSE pokořit hranici 50 provozoven v Česku.

Někteří ze zájemců o získání franchisové licence jsou bývalými klienty NATURHOUSE, kteří chtěli zhubnout. "Čím více informací jsem o značce těchto dietetických center nashromáždila, tím větší důvěru v koncept a její metodu jsem získávala. Nápad vstoupit do jejích řad ne jako zákazník ale dietoložka a potažmo také samostatná podnikatelka, přišel zcela samozřejmě," říká Eva Straškrábová, franchisantka dietetického centra NATURHOUSE v Berouně.

Rozjet jakékoli podnikání na malém městě možná přináší větší rizika než ve velkých aglomeracích. "Beroun jako každé malé město je specifické tím, že se lidé vzájemně znají. Platí zde tedy, že novinky se velmi rychle rozkřiknou a spokojenost či nespokojenost s obchodníkem nebo jeho produktem se mezi lidmi rozšíří doslova geometrickou řadou," dodává Straškrábová. Jak je ale patrné, právě malá města prověřila rentabilitu konceptu a jeho obchodní model - franchising.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank