V minulém roce prodal T.M.Lewin tři miliony košil, 500 tisíc kravat a 250 tisíc obleků. Celkem 44 % prodejů je tvořeno pánskými košilemi, 20 % obleky a 11 % dámskými košilemi.
Pátek
20.04.2012
Nová franchisa na českém trhu obléká české manažery a manažerky. První obchod na evropské pevnině značky T.M. Lewin zatím najdete jen v Praze v Nákupní galerii Myslbek.
 

Na začátku letošního roku vstoupila na český trh britská značka pánské a business módy T.M. Lewin, která své obchody otevírá ve spolupráci s franchisovými partnery. Jedná se o první obchod, který společnost otevřela v kontinentální Evropě. Jak uvedl mezinárodní ředitel společnosti Mark Dunhill, značka T.M. Lewin chce v Evropě i nadále expandovat. Prostřednictvím svého franchisového partnera v České republice, kterým je Pavel Čmelík, má v plánu vydat se i na Slovensko. „S expanzí na další trhy nechceme spěchat, důležité je vždy najít toho správného partnera,“ upřesnil Dunhill.

Od roku 2004 otevírá společnost T.M. Lewin 10 až 15 obchodů ročně. V současnosti má značka více než 100 vlastních obchodů po celé Velké Británii. V roce 2009 vstoupila na singapurský trh, následovala Malajsie a na začátku letošního roku začala působit v Austrálii. V Singapuru, Malajsii a Austrálii se jedná stejně jako u nás, o franchisové pobočky. Jak Dunhill dále uvedl, v současné době eviduje firma zájem o otevření jejích prodejen i z dalších zemí.

Značka T.M.Lewin byla založena v roce 1898 v Londýně na proslulé ulici Jermyn Street, na které se nachází obchody tradičních anglických výrobců společenského a business oblečení. V posledních několika letech zaznamenala společnost pravidelný dvouciferný nárůst co do obratu i zisku, což ji řadí k nejúspěšnějším na trhu. Počet obchodních míst se ve Velké Británii za pět let téměř zpětinásobil, vzrostl z 21 na 120 obchodů, a počet přibývajících obchodů v zahraničí potvrzuje atraktivitu značky T.M.Lewin i mimo britský trh.