Lákají nás krajská a turistická města

Plánem Lukáše Pytlouna je expandovat do dalších lokalit České republiky a nabízet kvalitní služby v ubytování a gastronomii. V současnosti je firma aktivní v Libereckém a Ústeckém kraji.
pondělí
14.05.2012
O možnostech další expanze franchisové sítě hotelů Pytloun jsme si povídali s jejím majitelem Lukášem Pytlounem.
 

Kolik máte nyní franchisových provozoven?
V současné době máme jednu franchisovou provozovnu v Ostrově u Tisé. Vedle toho úspěšně provozujeme již sedm vlastních hotelů. Určitě chceme naši hotelovou síť nadále rozšiřovat.

Jaké máte v tomto ohledu plány pro letošní rok?
V tuto chvíli jednáme se dvěma potenciálními zájemci, kteří v letošním roce dostavují své ubytovací kapacity. O vzájemném partnerství intenzivně komunikujeme a ladíme detaily.

Do jakých měst v České republice nebo třeba i na Slovensku se chcete dostat?
Zajímavá jsou pro naši společnost krajská a turisticky atraktivní města. Pokud bych měl některá vyjmenovat, tak je to například Olomouc, Hradec Králové nebo Plzeň.

Musí mít franchisant zkušenosti z hotelnictví?
Popravdě řečeno nemusí. Nejdůležitější je mít chuť se učit, podnikat, měl by být vytrvalý a mít rád lidi.

Na trhu je silná konkurence. Jak s ní bojujete?
Konkurenci sledujeme a snažíme se stále zlepšovat, abychom byli vždy o krok napřed.

Lze mluvit, že hotelnictví je kvůli krizi stále v útlumu nebo se blýská na lepší časy?
Rád bych věřil tomu, že nejhorší máme za sebou, ale myslím si, že letošní léto a zima bude pro některé hotely rozhodující. Tím myslím, že se rozhodne, zda ubytovací zařízení má být nadále provozováno jako hotel, či zda nebude nutné ho transformovat například do bytového domu nebo domu pro seniory. Krize trvá už dost dlouho a vím, že některé hotely již delší dobu vykazují "červená čísla". Zajímalo by mě, jak dlouho jsou někteří hoteliéři tento stav schopni ještě udržet.


Populární na fóru

Jak nejlépe propagovat firmu?

Dobrý den, tak mne ještě napadá, že moc fajn způsob propagace firmy je vytvoření blogu, web stránek. Určitě je dobré je mít, aby lidé věděli o vaší službě....

6 komentář(e)
posledni 28.10.2018
Únik z reality jako byznys

Chcete-li získat ziskové a oblíbené úniková místnost, není nutné zakoupit povolení. Díky tomu mohou pomoci také zkušení profesionální návrháři. Například...

1 komentář(e)
posledni 01.03.2018
Pošta s franšízou

Dobrý den,Česká pošta už provozuje 200 franšízových pošt jako Pošta Partner. Očekává, že do franšíz převede téměř všechny provozovny. V tuto chvíli...

3 komentář(e)
posledni 15.12.2014
Pošta s franšízou

Téma České pošty mě taky zaujalo. Jaké jsou podmínky pro získání franchisy České pošty. Tenhle byznys by mohl mít dobrou budoucnost.Děkuji

3 komentář(e)
posledni 11.12.2014
Pošta s franšízou

Hodně jsem četl, že Pošta bude mít franšízové pobočky. Má už nějaké?

3 komentář(e)
posledni 05.12.2014
Přeměna České pošty

No jsem zvědavá, co se stane, když franšízanta nenajdou. Je zruší a nebude nic. Lidi pak budou jezdit dávat balíky a dopisy kilometry daleko.

1 komentář(e)
posledni 26.11.2014
Jak nejlépe propagovat firmu?

Souhlasím, jde o cílovku i o typ produktu ... ideálním nástrojem, a zvlášť pro začínající firmu s omezenými prostředky, je inbound marketing - nabídnout svým...

6 komentář(e)
posledni 10.11.2014
Jak nejlépe propagovat firmu?

Řekl bych že je nejdůležitější je znát cílovou skupinu svých zákazníků. Jinak se budou nabízet vaše produkty či služby mladým uživatelům sedících dnes a...

6 komentář(e)
posledni 06.11.2014