Nová tvář Yves Rocher
Rekonstrukce obchodu souvisí s dřívější změnou loga společnosti Yves Rocher, která byla veřejnosti představena v září roku 2009. Obchodní centrum Palladium se tak v Praze stalo výstavním reprezentantem této vizuální změny. "Od roku 2009 jsou všechny nové obchody budovány dle nového konceptu a starší typy obchodů rekonstruovány. Následujícími obchody, které se chystají na přeměnu, jsou prodejny v Ostravě, Liberci nebo v Praze v nákupním centru Galerie Fénix," informuje mluvčí Yves Rocher Lucie Tomišková.
Nová koncepce obchodu se jmenuje Ateliér Rostlinné kosmetiky. Vyjadřuje dynamiku a odráží filozofii značky, která je založena na dostupnosti kvalitní rostlinné kosmetiky pro všechny a zároveň na ochraně životního prostředí. Ateliér Rostlinné kosmetiky je podle společnosti Yves Rocher ztělesněním dovedností a zkušeností značky a současně je návratem ke kořenům firmy ve vesničce La Gacilly v Bretani.
Francouzská kosmetická společnost Yves Rocher vznikla v roce 1959 v Bretani a dnes jsou její obchody ve více než 80 zemích světa. V České republice společnost provozuje 44 obchodů, z toho 16 je v rukou franchisantů. V tomto směru podnikání chce i nadále pokračovat. "V současné době nabízíme k franchisování jak obchody v České republice, tak i na Slovensku," dodává Tomišková.
PŘEČTI ČLÁNKY
Nespěchat a franšízové partnery si důkladně prověřit. Taková je strategie konceptu DietaFit při rozšiřování sítě.
Většinu gastronomických konceptů ovlivnila současná situace negativně, výrazně omezila jejich provoz. Jsou však i takové, kterým krize přivedla zákazníky i franšízanty.
Franšízový koncept DietaFit usiluje o rozvoj v okresních městech. Vidí v nich skrytý velký potenciál.
„Zastoupení bychom chtěli mít v každém krajském městě. Vzniknout by však mohly i pobočky v těch menších,“ říká Robert Šefraný, majitel franšízy DietaFit - krabičková dieta.
Franšíza Fitness Food Menu rozšiřuje svou síť i nabídku pro zákazníky. Uspět chce i v zahraničí.
Nejčtenější
Výživové poradenství franšízy Nutriadapt dává prostor a příležitost i začínajícím podnikatelům. Jak se dá naskočit mezi nejlepší ve svém byznysu už v poměrně mladém věku?
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Jak se daří pobočkám nově otevřené Partners Banky a kde je šance pro nové franšízanty? Odpovídá Jan Brejl, obchodní ředitel finanční skupiny Partners.
TAB Board propojuje majitele a manažery lokálních firem, kteří mezi sebou sdílí zkušenosti. Franšízant Tomáš Petrů pro setkání využívá i netradiční prostředí.
Populární na fóru
Kosmetika s vůní Baltu
Příspěvek byl smazán z důvodu reklamního sdělení. Redakce Franchising.cz
Hubnutí bez námahy
O tomto jsem neslyšela, ale evidentně vše je o jídle.
Naturhouse a hubnutí
Dakujem Vam za odpoved. Dufam, ze mi to pomoze pri chudnuti.
Naturhouse a hubnutí
Dobrý den, děkuji za Váš dotaz. Dávkování je možné buď: 1.) do 1,5 litru vody dát 4 polévkové lžíce CINARKI a popíjet po celý den nebo 2.) přibližně 1,5 polévkové...
Naturhouse a hubnutí
Dobry den ... ake mate skusenosti s CINARKI? Ako sa ma uzivat? Dakujem za odpoved.
Naturhouse a hubnutí
Ahoj, posílám dobrý odkaz na podporu hubnutí. (xxxxxxxxxxxxx). *vzhledem k reklamnímu obsahu příspěvku byla jeho část redakcí FranchisingINFO.cz odstraněna
Naturhouse a hubnutí
Každý nutriční speicalista se bude věnovat svému klientovi. Hlavně je to studovaný odborník, doplňky si koupíš všude.
Naturhouse a hubnutí
ahoj Kláro, nevím.Nutriční specialista se mi asi nebude věnovat tak jako v Naturhouse.Jsem zatím s Naturhousem velmi spokojená.Co se mi na nich líbí,že se mi přizpůsobují...