Smělé plány pro letošní rok
V současnosti má Coccodrillo podepsané dvě franchisové smlouvy. A další se chystají. "Rádi bychom podepsali ještě jednu až dvě franchisové smlouvy. Rovněž počítáme s otevřením jedné vlastní prodejny," upřesňuje letošní plány Marek Kožusznik, obchodní manažer Coccodrillo pro Českou republiku. Zároveň dodává, že i přes zvýšenou konkurenci na trhu se společnosti daří navyšovat obraty. Nejdůležitější podle něj je držet cenu zboží na co nejnižší možné úrovni.
Další z možností, jak zaujmout nové zákazníky, je redesign prodejen. K tomuto kroku se odhodlaly obchody Coccodrillo v Polsku. Nejde ale o plošnou vizuální proměnu všech poboček. Nový design se nyní podle Kožusznika uplatňuje především ve vlastních prodejnách v nákupních centrech.
I když největší babyboom spojený s generací husákových dětí pomalu doznívá, zájem o dětské oblečení značky Coccodrillo by klesat neměl. Firma má totiž stále ještě trh obsazený z malé části, takže je kam růst. "Navíc nabízíme jedinečný koncept prodejny s důrazem na kvalitu nabízených produktů v moderním stylu. Náš koncept jde s trendem ostatních velkých nadnárodních společností, které využívají jednotné promoční akce, výprodeje nebo věrnostní program pro zákazníky," dodává Kožusznik.
PŘEČTI ČLÁNKY
Rodiče malých dětí jsou velmi loajální zákazníci. Najdou-li značku oblečení, která jim vyhovuje, jsou jí věrní. Sází na to i franšíza Coccodrillo.
„Lidé rádi využívají online nakupování kvůli pohodlí a delší možnosti vrátit zboží,“ říká Paulina Żaczyk, marketingová manažerka franšízora Coccodrillo.
Zájem o franšízové licence značky Coccodrillo trvá. V západočeských Vejprtech navázala novou formu spolupráce.
Nové pobočky v Česku i na Slovensku. Takový byl rok 2020 pro značku Coccodrillo. Franšízantům pomohli loajální zákazníci.
Zapojení do chodu svých prodejen, takoví jsou franšízanti sítě Coccodrillo. Investory mezi nimi nenajdete. Jak se jí nyní daří?
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Nejsilnější značky v oblasti franšízingu pro rok 2017 jsou KFC, Dunkin’ Donuts a McDonald’s.
Populární na fóru
Jedinečnost z druhé ruky
Oblečení ze second handu je vždy jedinečné. Není to jako když všichni nakupují v jednom obchodě a pak má každý to stejné oblečení. Já má ráda second hand...
Malá velikost, velký zákazník
Nabízím k převzetí franchisovou prodejnu 5.10.15. Více informací na tel. 607 975 186
Oblečení s vlastním stylem
Zdravím .poraďte jak otevřít svůj obchod cipo baxx
MZGZ neúčtuje
Příspěvek byl smazán vzhledem k reklamnímu sdělení. Redakce Franchising.cz
Jak kontaktovat poskytovatele franchisingu
Zdravím,rád bych se zeptal, jak vlastně předání mého kontaktu poskytovali franchisigu probíhá. Měl bych zájem o konkrétního poskytovatele a dozvěděl se bližší...
Luxus z jihu
lidicky krasny e shop www.hgmbizuterie.cz
Z Loun do Karlových Varů
I would like to ask you, when are you plannnig to open your new shop in Karlovy Vary. It will be take place this year? Thanks you for your answer.
Láska, vášeň i peníze
Tento koncept se mi velmi líbí a přeji Vám hodně zdaru při Vaši práci.Bc.Martina Mikšíková www.zdravetelozdravyduch.webnode.cz