Prodejny Coccodrillo se hodí především do center měst, frekventovaných ulic nebo obchodních domů.
Úterý
22.05.2012
Franchisová síť prodejen s dětským oblečením Coccodrillo se rostoucí konkurence nebojí. Letos chce otevřít alespoň pět obchodů.
 

V současnosti má Coccodrillo podepsané dvě franchisové smlouvy. A další se chystají. "Rádi bychom podepsali ještě jednu až dvě franchisové smlouvy. Rovněž počítáme s otevřením jedné vlastní prodejny," upřesňuje letošní plány Marek Kožusznik, obchodní manažer Coccodrillo pro Českou republiku. Zároveň dodává, že i přes zvýšenou konkurenci na trhu se společnosti daří navyšovat obraty. Nejdůležitější podle něj je držet cenu zboží na co nejnižší možné úrovni.

Další z možností, jak zaujmout nové zákazníky, je redesign prodejen. K tomuto kroku se odhodlaly obchody Coccodrillo v Polsku. Nejde ale o plošnou vizuální proměnu všech poboček. Nový design se nyní podle Kožusznika uplatňuje především ve vlastních prodejnách v nákupních centrech.

I když největší babyboom spojený s generací husákových dětí pomalu doznívá, zájem o dětské oblečení značky Coccodrillo by klesat neměl. Firma má totiž stále ještě trh obsazený z malé části, takže je kam růst. "Navíc nabízíme jedinečný koncept prodejny s důrazem na kvalitu nabízených produktů v moderním stylu. Náš koncept jde s trendem ostatních velkých nadnárodních společností, které využívají jednotné promoční akce, výprodeje nebo věrnostní program pro zákazníky," dodává Kožusznik.