Startuje soutěž pro podnikatelky

Účastnicí soutěže může být česká občanka, která je 100% majitelkou společnosti a její firma byla založena nejpozději k 1. lednu 2008.
Čtvrtek
10.05.2012
Ocenění českých podnikatelek zná kandidátky dalšího ročníku. Z databáze je vybrala společnost CCB – Czech Credit Bureau.
 

Po prověření více než 11 tisíc firem prošlo kritérii soutěže, která si klade za cíl podporovat české ženy – podnikatelky, celkem 340 společností. Ty se budou moci od 5. června přihlásit k účasti v již pátém ročníku Ocenění českých podnikatelek (OCP). Z celkového počtu 340 firem, které vlastní žena, jich 249 náleží do kategorie Malá firma, 74 do sekce Středně velká firma a v 17 případech jde o velké společnosti.

Z 11 321 firem, které vlastní žena, splnilo podmínky soutěže 829 firem. Odborný garant vybírá semifinalistky podle splnění povinnosti zveřejnit účetní závěrku za roky 2008, 2009 a 2010. Nejlépe se s povinností odevzdat účetní závěrku za poslední tři roky vypořádaly velké firmy (učinily tak dvě třetiny ze semifinalistek), poté středně velké firmy (44 %) a nejhůře pak firmy malé (39 %). I tak jsou na tom firmy semifinalistek lépe, než je průměr za všechny firmy v České republice bez ohledu na jejich vlastníka. V průměru za všechny firmy splňující podmínku soutěže odevzdalo účetní závěrku 41 %.

Ročník 2012 soutěže OCP dokládá trend posledních let. Od roku 2007 se ve všech hodnocených kategoriích firem neustále zvyšuje počet těch, které zveřejňují výsledky svého hospodaření. Z povinnosti odevzdat účetní závěrku za roky 2007, 2008 a 2009 ke zveřejnění ve Sbírce listin se podle očekávání nejlépe vyrovnaly největší firmy (62 % v uvedených letech zveřejňovalo výsledky), se značným odstupem následovány středně velkými (32 %) a malými firmami (29%). Rozdíl mezi dvěma posledními kategoriemi je poměrně malý a bude zajímavé sledovat jejich vývoj v dalších letech.


Populární na fóru

Franchisingová smlouva

Sice jsou náležitosti trochu volnější, ale to může představovat výhodu i nevýhodu zároveň. Vždycky je na místě nechat si poradit od odborníků a mít jistotu,...

2 komentář(e)
posledni 30.11.2017
Učesaný byznys

Při zakládání mého kadeřnictví jsem investovala i do tvorby webových stránek, které mi moc pomohly k nalákání nových zákazníků a tedy zvýšení popularity...

1 komentář(e)
posledni 17.10.2017
Barva webu rozhoduje

Kombinace vhodných barev má určitě vliv na první dojem a je zajímavé, jak až moc. U prodejních webů je to ale i spousta dalších maličkostí - jako třeba barva a...

1 komentář(e)
posledni 24.08.2017
S riziky počítáme

Od ELKO EP prakticky denně odebíráme relé do rozvaděčů. Ale měl jsem za to, že jsou známí pouze na českém trhu. Teď jsem mile překvapen, že je i...

1 komentář(e)
posledni 13.06.2017
Franchisingová smlouva

Hraapla@seznam.cz

2 komentář(e)
posledni 21.05.2017
Rozvoj franšízingu v Česku

Dobrý den, můžu se zeptat kolik je v roce 2017 nebo 2016 už franchisingových poboček v ČR? DĚKUJI

1 komentář(e)
posledni 03.03.2017
Radim Jančura: Podnikání je o překážkách

https://www.facebook.com/Student-Agency-Bojkot-1812481502329777/?view_public_for=1812481502329777

3 komentář(e)
posledni 11.02.2017
Radim Jančura: Podnikání je o překážkách

Pan Jančura není žádný superhrdina ani Mirek Dušín, jediné co se mu podařilo je vyplnit mezeru na trhu a z toho profitovat. Osobní zkušenost mě přesvědčila, že...

3 komentář(e)
posledni 11.02.2017