Vhodným kandidátem na pozici franchisanta konceptu Končím s Fajčením je podle obchodní ředitelky Adriány Barátové člověk, který si odvykáním sám prošel.
pondělí
18.06.2012
Jen málo kuřáků dokáže přestat kouřit jen silou vlastní vůle, tvrdí Adriána Barátová, obchodní ředitelka franchisového konceptu Končím s Fajčením.
 

Na českém trhu jste krátce. Kolik máte nyní franchisových poboček?
Aktuálně jednáme s několika novými franchisanty o zakoupení licence. Jedná se o provozování našich franchisových poboček v Praze a Brně.

Jaké máte plány v počtu otevřených nových provozoven pro letošní rok?
V plánu jsou i další české provozovny, které by následovaly po Praze a Brně. O přesném čísle je nyní předčasné mluvit.

Jak se daří na domovském Slovensku? Dále expandujete?
Náš koncept působí na území Slovenska od poloviny minulého roku. Kromě vlastní provozovny v Bratislavě máme otevřené franchisové pobočky v Košicích a Nitře. Mimo těchto tří chceme letos rozjet ještě jednu na severu Slovenska.

Celosvětové trendy velí lidem přestat kouřit. Projevuje se tento tlak na kuřáky ve zvýšeném zájmu o služby, které pomáhají s abstinencí?
Dnes je skutečně moderní nekouřit. Velmi nápomocný je v tomto směru protikuřácký zákon, který platí na Slovensku i v Čechách. Mnoho kuřáků má zájem s tímto zlozvykem přestat. Nejtěžší ale pro ně je překonat prvotní obavy z toho, co budou vlastně bez cigarety dělat a zda nebudou mít abstinenční příznaky.

Nejsou lidé stále konzervativní a nesnaží se přestat kouřit jen s vlastní pomocí?
Ano, mnoho kuřáků se snaží přestat z vlastní vůle, ale jen velmi malé procento z nich je v této snaze úspěšné. Ne každý kuřák má tak pevnou vůli, aby přestal s cigaretami sám od sebe. Právě ti, kteří se již několikrát neúspěšně pokoušeli s cigaretami skončit, by měli vyhledat službu, jako je ta naše.

Jak si představujete ideálního franchisanta?
Měl by to být člověk, který je ochotný tvrdě pracovat na propagování a rozvíjení tohoto celosvětově úspěšného konceptu. Měl by být cílevědomý. Rádi do našich řad přivítáme člověka, který si sám několikrát prošel torturou odvykání kouření a ví proto, co mohou naši klienti od tohoto procesu očekávat.


Populární na fóru

Jak nejlépe propagovat firmu?

Dobrý den, tak mne ještě napadá, že moc fajn způsob propagace firmy je vytvoření blogu, web stránek. Určitě je dobré je mít, aby lidé věděli o vaší službě....

6 komentář(e)
posledni 28.10.2018
Únik z reality jako byznys

Chcete-li získat ziskové a oblíbené úniková místnost, není nutné zakoupit povolení. Díky tomu mohou pomoci také zkušení profesionální návrháři. Například...

1 komentář(e)
posledni 01.03.2018
Pošta s franšízou

Dobrý den,Česká pošta už provozuje 200 franšízových pošt jako Pošta Partner. Očekává, že do franšíz převede téměř všechny provozovny. V tuto chvíli...

3 komentář(e)
posledni 15.12.2014
Pošta s franšízou

Téma České pošty mě taky zaujalo. Jaké jsou podmínky pro získání franchisy České pošty. Tenhle byznys by mohl mít dobrou budoucnost.Děkuji

3 komentář(e)
posledni 11.12.2014
Pošta s franšízou

Hodně jsem četl, že Pošta bude mít franšízové pobočky. Má už nějaké?

3 komentář(e)
posledni 05.12.2014
Přeměna České pošty

No jsem zvědavá, co se stane, když franšízanta nenajdou. Je zruší a nebude nic. Lidi pak budou jezdit dávat balíky a dopisy kilometry daleko.

1 komentář(e)
posledni 26.11.2014
Jak nejlépe propagovat firmu?

Souhlasím, jde o cílovku i o typ produktu ... ideálním nástrojem, a zvlášť pro začínající firmu s omezenými prostředky, je inbound marketing - nabídnout svým...

6 komentář(e)
posledni 10.11.2014
Jak nejlépe propagovat firmu?

Řekl bych že je nejdůležitější je znát cílovou skupinu svých zákazníků. Jinak se budou nabízet vaše produkty či služby mladým uživatelům sedících dnes a...

6 komentář(e)
posledni 06.11.2014