Za půl roku 4 nové bary

Koncept UGO juice bar vznikl v roce 2006. Inspirací mu byly populární ovocné bary v Austrálii.
Pondělí
18.06.2012
Síť provozoven se šťávami a koktejly UGO juice bar neustále roste. V ČR je největším franchisovým hráčem na trhu juice barů.
 

Původně ostravská společnost nabízející čerstvě vymačkané šťávy a koktejly z ovoce a zeleniny se výrazně rozšiřuje. Vedle nových provozoven v obchodních centrech Forum Nová Karolina v Ostravě, Shopping park Avion v Brně a v Bratislavě byla jedna již existující provozovna v pražském obchodním centru Palladium kompletně zrekonstruována. „Jedná se o jednu z našich největších expanzí, kdy jsme během pěti měsíců rozšířili počet franchisových provozoven na deset z celkového počtu čtrnácti provozoven. Stali jsme se tak největší franchisingovou síti v oblasti provozovatelů juice barů v Česku i na Slovensku,“ řekl obchodní ředitel UGO juice bar Lukáš Prauss.

Franchising je podle Prausse velmi efektivní forma řízení, která by měla přinášet oboustranný prospěch jak pro franchisanta, tak také pro franchisora. „V procesu postupného převádění stávajících juice barů do rukou franchisantů nabízíme k postoupení také velice lukrativní provozovny, jako je například provozovna v pražském Palladiu. A to i přesto, že se tak vzdáváme velké části zisku ve prospěch našeho franchisanta,“ poznamenal Prauss.

Nyní se společnost zaměřuje na marketing ve všech nových provozovnách, a to jak na lokální úrovni, tak také na úrovni pro celou síť. Pro každou nově otevřenou lokaci firma vytváří marketingový mix podle místních specifikací a možností. Centrála celé sítě UGO juice barů z pozice franchisora pomáhá franchisantům s úspěšným rozjetím provozovny již před otevřením. Poté monitoruje průběžné výsledky marketingových aktivit a navrhuje další postupy.


Populární na fóru

Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Prodej podniku - nápadu

To s vámi soucítím. Také jsem měla jeden celkem úspěšný projekt, ale stál mě veškerý čas, takže už mě ke konci ani tolik netěšil... Společnost se určitě...

2 komentář(e)
posledni 24.11.2017
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015
Lidé jsou základ

Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...

1 komentář(e)
posledni 15.07.2015
Prodej podniku - nápadu

Dobrý den, mám podnik v gastronomii, je to jedinečný nápad založený v srpnu 2014, na facebooku máme přes 10tis fanoušků a nemáme problém, co se týče...

2 komentář(e)
posledni 16.06.2015
Fast food franchises

Dobrý den, protože ráda cestuji, dovolím si říct, že jsem viděla řadu zajímavých konceptů, které mají po světě řadu poboček - nevím, jestli zrovna...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014
Fast food franchises

Fastfoodové koncepty jsou u franchisové spolupráce nejoblíbenější, avšak český gastronomický trh aktuálně zažívá konsolidaci. Tudíž dle našich informací je...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014