18.06.2012

Za půl roku 4 nové bary

Síť provozoven se šťávami a koktejly UGO juice bar neustále roste. V ČR je největším franchisovým hráčem na trhu juice barů.

Původně ostravská společnost nabízející čerstvě vymačkané šťávy a koktejly z ovoce a zeleniny se výrazně rozšiřuje. Vedle nových provozoven v obchodních centrech Forum Nová Karolina v Ostravě, Shopping park Avion v Brně a v Bratislavě byla jedna již existující provozovna v pražském obchodním centru Palladium kompletně zrekonstruována. „Jedná se o jednu z našich největších expanzí, kdy jsme během pěti měsíců rozšířili počet franchisových provozoven na deset z celkového počtu čtrnácti provozoven. Stali jsme se tak největší franchisingovou síti v oblasti provozovatelů juice barů v Česku i na Slovensku,“ řekl obchodní ředitel UGO juice bar Lukáš Prauss.

UGO juice bar_pobocka_ostrava

Koncept UGO juice bar vznikl v roce 2006. Inspirací mu byly populární ovocné bary v Austrálii.

Franchising je podle Prausse velmi efektivní forma řízení, která by měla přinášet oboustranný prospěch jak pro franchisanta, tak také pro franchisora. „V procesu postupného převádění stávajících juice barů do rukou franchisantů nabízíme k postoupení také velice lukrativní provozovny, jako je například provozovna v pražském Palladiu. A to i přesto, že se tak vzdáváme velké části zisku ve prospěch našeho franchisanta,“ poznamenal Prauss.

Nyní se společnost zaměřuje na marketing ve všech nových provozovnách, a to jak na lokální úrovni, tak také na úrovni pro celou síť. Pro každou nově otevřenou lokaci firma vytváří marketingový mix podle místních specifikací a možností. Centrála celé sítě UGO juice barů z pozice franchisora pomáhá franchisantům s úspěšným rozjetím provozovny již před otevřením. Poté monitoruje průběžné výsledky marketingových aktivit a navrhuje další postupy.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank