Letos dvě prodejny
V současné době firma jedná se zájemci o licenci v Praze a Bratislavě. A právě ve velkých městech by podle Petra Kříže, výkonného ředitele společnosti Bematech, prodejny s dekorativní stínící technikou mohly uspět. "Pokud otevřeme jednu pobočku v Praze, případně druhou v Bratislavě, budeme s letošním rokem spokojení," říká Kříž.
Společnost provozuje v současnosti čtyři prodejny v Praze, Brně, Plzni a slovenské Žilině. Jde o showroomy nazvané Creative Point, v nichž firma Bematech představuje své výrobky. Jsou to ale stále spíše pilotní projekty. První z nich byl zprovozněn v roce 2008 a již v prvním období činnosti zaznamenal značný úspěch. V roce 2010 proto následovala další prodejní místa.
Právě díky franchisingu se firmě daří svůj koncept postupně rozšiřovat. Není proto důvod za pomocí tohoto modelu podnikání nepokračovat i nadále. "Pro franchising jsme se rozhodli proto, že hlavně díky franchisové síti budou naše investice do marketingu cílené a postupně se vyškolí skuteční profesionálové zaměření na naši značku a výrobky," dodává Kříž.
PŘEČTI ČLÁNKY
Na náš trh právě vstupují značkové prodejny profesionálního i hobby nářadí s promyšleným systémem služeb. Podaří se ukrajinské franšíze stejný úspěch jako doma?
Nejprve Tomáš Tuček prorazil na trhu s bazény a exteriérovými doplňky Albixon. Nyní cílí na interiéry a otevřel franšízovou prodejnu Solodoor. Jak se mu daří tyto obory spojovat?
Stavební společnost Easy Homes působí na trhu 10 let. Aktuálně hledá partnery, kteří by zajistili realizaci zakázek v některých regionech.
„Zaškolení a předání know-how ze strany Lomaxu zabere pouze pár týdnů. Franšízant tak může začít brzy vydělávat," říká Miloslav Kopeček, obchodní ředitel B2B sítě Lomax.
Jak uspořit za teplo, otázka, která zejména letošní zimu trápila řadu lidí nejen v Česku. Byla to však i šance na úspěch franšízantů konceptu Maxeco.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Populární na fóru
Nový tip na podnikání
Dánská značka nábytku pro děti Flexa míří do Česka. Chce vybudovat síť prostřednictvím franšízantů. Co myslíte, jak se jí povede v přímém souboji s...
Mezera na trhu?
p.Plesník můžete mi zavolat či napsat,potřeboval bych poradit.děkuji 602369757
Kde je mezera na trhu?
Pokud je tento systém na cestě zlepšit podmínky k podnikání v České rebublice, tak jim jen tleskám. jen vezměte v potaz, že malé firmy mají malé tj. nízké finanční...
Kde je mezera na trhu?
Komentář