01.08.2012

Čokoládový franchising

Síť obchodů se sladkostmi BON BON nefunguje jen na českém trhu. Franchisové obchody otevřela také na Slovensku nebo v Bulharsku.

V současné době lze v Česku zajít do celkem 18 prodejen BON BON. Osm z nich jsou vlastní provozovny, zbylých deset funguje na principu franchisingu. Obchody sídlí ve větších městech s minimálně 20 tisíci obyvateli – například v Praze, Českých Budějovicích, Pardubicích nebo v Táboře či Českém Krumlově.

bon bon_prodejna

Vedle provozování obchodů chystá BON BON otevřít originální Muzeum čokolády a marcipánu v Táboře.

Během letošního roku firma hodlá otevřít další pobočky. "V srpnu plánujeme otevření deváté vlastní prodejny. Tento rok bychom rádi zprovoznili také další tři franchisové obchody," informuje jednatelka společnosti BON BON Petra Kovandová.

Vedle tuzemského trhu česká síť obchodů s čokoládou a marcipánem úspěšně expanduje i do zahraničí. Na Slovensku provozuje tři franchisové obchody a v Bulharsku dva. Franchising je podle Kovandové na expanzi ideální. "Je to moderní způsob, který nám umožňuje rychlý a intenzivní rozvoj sítě odbytu produktů a zvýšení podílu na trhu. To znamená i zisk nových zákazníků," doplňuje Kovandová.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank